Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rengaskauppaa: kokemuksia www.ylonen.net?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Rengaskauppaa: kokemuksia www.ylonen.net?

Kyselin tarjouksia kesärenkaista ja sain www.ylonen.net edullisen setin. Onko kellään kokemuksia ko paikasta, lähinnä kiinnostaa onko noiden tavara tuoretta vai jotain 2 vuotta varastossa vanhenneita eli uskaltaako tilata?

Nokian Hakka Z 235/40ZR18 95Y: 600€ kotiintuotuna
    Continental SportContact3 235/40ZR18 95Y: 699€ kotiintuotuna
    Viimeksi muokannut miiahone; 15.6.2011, 12:53.

Sukuseuralta sait rengas tarjouksen?:D Ei ne kumit kahdessa vuodessa vielä vanhaks mene, ja voithan kysyä painopäivää.

Comment

On muuten käsittämättömän paljon halvemmat hinnat kuin normiliikkeissä?!?

Comment

Suotavaa on kysellä etukäteen rengastöiden hinta, on yleensä hiukan eri hinnat muualta ostettujen renkaiden töille.
        - eivätkä joka paikassa välttämättä asenna ollenkaan muiden myymiä renkaita

Comment

Rengasliikkeitten hommahan on juurikin renkaitten asennus, mutta että ei asentais ollenkaan??? Hinta voi kyllä olla toinen.
          8 vannetta renkaineen liikkeeseen, kaikki pois vanteilta ja 4kpl takaisin painotettuna maksoi 30e.
          Jos vaan kumeja saa jostain edullisesti, niin ei ne rengastyöt nyt niiin kalliita ole.

Comment

Joo oman rengasliikkeen valinta perustui tuohon edulliseen joustavaan asennukseen ja siihen, ettei itketä mistä renkaat hankitaan.

Ehdottivat, että tilaan esim. rengas-onlinestä tms. renkaat ja laitan toimitusosoitteen heille. Soittavat sitten kun saapuu ja asennetaan kiinni. Olin tosin jo tilannut kotiin nuo, joten jäi palvelu kokelematta mutta jatkossa noin tapahtuu.

Muutenkin tuolla jäi kokonaan pois se ruikutus, kuinka huonot renkaat oletkaan asentamassa ja mitkä renkaat pitäisi hankkia. Muutamassa liikkeessä sitä kuuntelin ja jäi jatkuvuus siihen.

Comment

Itse olen käynyt laitattelemassa renkaita vanteille Tattariharjun Vianorissa (kaikista paikoista :D). Eivät ole kertaakaan ruikuttaneet että tulen jostain muualta hommattujen renkaiden kanssa, ovat tehneet työnsä asiallisesti, eikä ole listahintoja tarvinut maksella. Ei, en tunne ketään tuolta, eikä muutenkaan ole mitään kytköksiä kuin asiakkaan ominaisuudessa.

Comment

Rengas-online.comista itsekin lopulta renkaat tilasin. Olisko kellään ollu heittää jotain järkevänhintaista ja fiksulla palvelulla asennuspaikkaa Espoosta, about postinumeron 02750 suunnalta? Toi Tattari on vähä kaukana

Comment

AD-autoasi Muuralassa,vai onko se autofit nykyän.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                    AD-autoasi Muuralassa,vai onko se autofit nykyän.
                    Soitin tuonne ja varasin ajan. Eilen sit ajoin paikalle, kaveri tiskillä sit kysyy minkä kokoiset renkaat mulla on. 235/40/18 mihin kaveri totesi että no way, eivät pysty asentamaan matalaprofilisia. Siis WTF? Kysyin että eikö tuota olisi kannattanut tiedustella multa kun varasin aikaa ettei turhaan ajella ympäriinsä. Eihän mulle helvetti tullut mieleenkään kysyä onko niillä jotain rajoituksia, ei toi nyt mun mielestä mikään kovin eksoottinen koko ole. Kaveri tiskillä vaan pahoitteli ja selitteli ettei hän tiedä, ei hän aikaa varannut. Vittu mikä kioski! Palautetta menee heillekin.

Comment

Kannattaa käyttää ihan oikeita rengasliikkeitä. Huoltamoilla ei ole välttämättä kunnon vehkeitä.

Comment

miiahone hei!
                        Pahoittelen :( !!
                        Mulla kokemusta 195/65, 205/55 asennuksista.
                        Hyvä kun kerroit,nyt olemme viisampia.

Comment

Working...
                        X