Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 S-Line vetokoukku

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B6 S-Line vetokoukku

    Onkos kukaan laittanut b6 jossa s-line takapuskuri irroitettavaa festvalian koukkua? Joutuuko kuinka paljon leikkaamaan siivua pois että mahtuu? Onko johtosarjan asentaminen minkälainen projekti ja toimiiko suoraan vai pitääkö vielä tietokoneella kytkeä käyttöön?

    #2
    Melkoisen paljon asiaa on A4:sta ja vetokoukuista foorumilla.

    Laitappa vaikka tarkennetun hakuun: A4 vetokoukku

    Comment


    • #3
      No sähköistä vähän löytyy ja b7 puskurista, mutta eipä vaan löydy sopivuudesta b6 s-line puskurin kanssa.

      Comment


        #4
        En tiedä onko omassani Westfalian koukku, mutta joka tapauksessa tulee alakautta kiinni. Alla pari kuvaa S-line helman veistelystä. Mielestäni ei ole ollenkaan paha, normaalilta katseluetäisyydeltä/korkeudelta.

        Puskuri
        Alapuolelta

        Comment


          #5
          Minun autossa Westfalian irtokoukku. Puskurin alareunasta piti loveta sellainen 3x20cm siivu pois. Loveusta ei näe, jos ei ryömi auton alle. Kun koukun irroittaa pois paikoiltaan, auto on ihan saman näköinen takaa, kuin koukuton auto.

          Kuitenkin, minulla sellainen mielikuva, että tämä sama koukku ei sovi S-Lineen, koska siinä muhkeampi takapuskuri. Tiedän kyllä S-Lineen olevan Westfalian irtokoukun tarjolla, koska erään toverin autossa sellainen oli. Vai olikohan se orkkiskoukku, joka sekin Westfalian valmistetta?

          Comment


            #6
            Kyllähän toi Ilkan leikkaus oikeasti näkyy... mulla on vastaava leikkaus tehty ex-vetokoukun takia urssin takapuskimeen :S

            Comment


              #7
              Kyllähän toi Ilkan leikkaus oikeasti näkyy...
              Ei se leikkasukohta ainakaan minun silmiin osu, kun autoa katselee normaaleista kuvakulmista. Sama juttu oli S2:sen Westfalian kanssa.

              Pitänee laittaa kuva malliksi tuosta auton hanurista niin voi muutkin sitä ihmetellä.

              Edit: Joo, kyllä tuo leikkaus aavistuksen näkyy kun katsoo autoa takaa hiukan kauempaa ja tietää mitä pitää katsoa.
              Viimeksi muokannut Ilkka L; 24.5.2011, 13:49.

              Comment

              Working...
              X