Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 Avantin takapään sisältö

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    C4 Avantin takapään sisältö

    Mitähän kaikkea on C4 Avantin takapuskurin sisällä ja sen lähimaastossa? Tuli tuossa lauantaina yks moottoripyörä takaluukkuun ja pitäis käydä pyytämässä joku korjausarvio. Ei kovin pahannäköinen kolhu ja saattaa olla, että maksava osapuoli haluaa hoitaa homman käteisellä. Näillä mun maallikon silmillä katsottuna takapuskuri on halki ja varapyörän kotelo samoin. Mitäs muuta siellä voi olla rikki? Lähinnä sellaista, joka näkyy vasta kun puoli perää on purettu. Jos nimittäin otan korvauksen rahana ja hoidan sen itse tai tuttavan avustuksella, niin mitä riskejä on siihen, että sieltä löytyy joku luuranko, josta ei tiedetty silloin kun asioista sovittiin?

    Ps. Soitin VW-autoon ja kyselin mahdollisuutta saada maksuton korjausarvio. Tyttö kyseli joltain huollon kaverilta ja kuulin keskustelun hämärästi taustalta. Minusta kaveri sanoi, että veloitukseton, jos auto tulee heille korjattavaksi, mutten maksaa viiskymppiä. Tyttö kyllä sanoi mulle, että ei maksa, joten jotain jäi varmaan kuulematta. Sitten en taaskaan kuullut kunnolla, mutta kaveri höpisi jotain suomiautoista ja tuontiautoista. Edelleen jotain varmaan jäi kuulematta. Jotenkin mulle jäi kuitenkin se kuva, että suomiauton kohdalla asia olisi selvä, mutta tuontiauton kohdalla ei. Miten ihmeessä kolarikorjauksessa olisi jotain erilaisia toiminta- tai veloitusohjeita riippuen siitä onko auto suomiauto?

    #2
    voit käyttää sen vakuutustarkastajalla ja vasta sen jälkeen katsoa miten asian ratkaiset.

    Tosin, eipä puskurin alla paljon mitään ole... vähän peltiä ja se muovinen varapyörän kotelo.
    Ota puskuri irti ja tarkista vauriot?

    Comment

    Working...
    X