Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Varaosaliikkeet myy ei oota, kun niitten kirjat ei tunnista autoa :( Oon ettinyt irroitettavaa mut marmoritiskillä se oli 410 € . Eikä suostuneet kertomaan kenen valmistajan koukku oli, olisin kysynyt suoraan valmistajalta.
Sopiiko normi A6.sen koukku . Onko muuta eroa kuin korkeus ?
Mulla ois samanikäiseen A6:een sopiva kiinteä koukku varastossa. Tuli auton mukana irrallaan. Ilmeisesti joku aikaisempi omistaja oli hankkinut koukun ja johtosarjan autoon, mutta ei ollut jaksanut asentaa sitä. Kysele privalla lisää, jos kiinnostaa.
Sopiiko normi A6.sen koukku . Onko muuta eroa kuin korkeus ?
Sopii, sanoisin minä. Tuskin sen kokeudessakaan nyt kovin on eroa? Omassa Diiselissa orggis koukku ja 30/35mm madallettuna koukku on ollut ihan riittävä korkea vaunulle kuin vaunulle. Tuo madallus taitaa olla pikkasen enempi kuin normi ässän madallus.
Sama autohan S6 on pitkälti perästä katsottuna. A6:sta on saanu myös sporttialustalla.
Irrotettava koukku on ihan näppärä ja jos sattuu löytyy orggis niin se on ihan toimiva. Ei tartte silpoa puskurin helmaa.
Orkkis irroitettava koukku on Westfalian valmistama. Käy kaikkiin C4 koppasiin oli ässä tai tavallinen. Joutuu siitäkin puskurista siivun leikkaamaan pois, tosin puskurin alta joten ei jää päällepäin näkyvää lovea.
Ei C4 korin ässien kanssa pidä mennä kertomaan tiskillä, että "tarviis äääsneloseen/ääskutosenn osaa". Ovat pihalla ku lumiukot ku kerrot vuosimallin ;)
Kuten 2 tuntia topikin avauksen jälkeen sanoin, mene ostamaan vuosimallin 1996 A6:n vetokoukkua ni jo rupee löytymään paremmin, tai jos ei löydy, niin sitten sanot tarvitsevasi vuosimallin 1993 audi 100 quattroon koukun.
Comment