Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 B3 camber ja outoa kolinaa edestä.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 80 B3 camber ja outoa kolinaa edestä.

    ......
    Viimeksi muokannut Mudinski; 9.5.2011, 21:07. Perustelu: Caster-kulma kysymys...

  • #2
    Autosi vuosimallista päätellen siinä on ns. kaksiosaiset tolpat. Iskaritolpan ja olka-akselin väliset pultit löysälle ja sieltä "löysät pois", jolloin saat lisää säätövaraa tuohon camberiin. Tuo kolinahomma saattaisi viitata ulompaan vetoniveleen.

    Comment


    • #3
      Hmm... Mutta kun alapallonivel on jo niin kaukana pyörästä kuin vain saa, niin mitenkäs nuo pultit vaikuttavat tähän, kun ei siellä ole soikeaa reikää ?

      Comment


      • #4
        Vaikka ei olekaan soikeaa reikää ja tarkoitettu säädettäväksi sieltä, on siellä kuitenkin sen verran klappia että tuo aste sieltä voi löytyä ihan hyvin.

        Etukelkka on korissa kiinni 1 kiinteällä ja 3 kelluvalla pisteellä. Casteria voi koittaa korjata kääntämällä kelkkaa. Pultit on uusittavaa mallia. 30nm + 90 astetta. Lisäcasteria saat laittamalla B4:n alapallot. Varmistu myös siitä että ovat nykyään samanlaiset keskenään.

        Comment


        • #5
          Moottorin alapalkki ( siis se johon alatukivarret tulevat kiinni ) on vaihdetu
          Mistä syystä vaihdettu? Onko varma ettei uusi kelkka ole kiero? Sitten vielä tuo porkkiksen huomio, kelkan kiinnityspisteissä on säätövaraa. Jos kelkka on suora, niin se saattaa olla vain kieroon asennettu. Kuskinpuolen takimmainen kiinnityspiste on kiinteä, jolloin vaikuttaa loogiselta että kuskinpuoli on about ohjearvossa.

          Comment


          • #6
            Ruostevaurion takia joutui vaihtamaan. Silmämääräisesti katsottiin että on suora. Tosin ei ole dieselistä, mutta mitat täsmäävät kuitenkin. Vai on siellä pieni säätömahdollisuus ja pultitkin olisi pitänyt uusia ?

            Comment

            Working...
            X