Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Alustan parantamista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alustan parantamista

    Auto: S4, 2,7t, 2001

    Nykyinen alusta ei oikein ole sellainen kuin sen haluaisin olevan, mutta itseltä ei oikein löydy tietoa alustan parantamisesta. Lähdetään siis liikenteeseen vakioalustasta (en viitsi purkaa selvittääkseni mitä löytyy :-) ):

    a) minkä merkkiset jouset ja iskarit mahtavat autosta löytyä
    b) jouset lienevät ns. tavalliset eivätkä progressiiviset

    Autoa en kuitenkaan aio ratakäyttöön muokata saati sitten uber tuning autoa tehdä. Tarkoitus on saada mukava, mutta jämäkkä alusta normaaliin ja vauhdikkaaseen ajoon asfaltille (sora vaatii jo sitten ihan erilaisen alustan).

    Kaveri ehdotteli, että kannattaisi lähteä Eibachin Pro-kit jousilla liikenteeseen (vakio iskarit). Jouset laskevat alustaa 20mm, joka on vielä ok (en halua laskea alustaa ollenkaan tai jos pakko niin vähän - auton käytettävyys heikkenee liikaa).

    Mitä mieltä on lukijakunta - miten kannattaisi edetä maltillisella budjetilla (jouset LMS:llä on 353€ svf, joka pysyy vielä maltillisena kuluna).

  • #2
    Laita vaan KW variat 2 sarja. Itse juuri sellaisen laitoin alle. Ensi tuntuma on että hyvä ostos tuli tehtyä.

    Comment


    • #3
      KW variant tiputtaa liikaa alustaa minimisäädöissä omaan makuuni, joten en innostu siitä.

      Laitoin LMS:lle kyselyn Eibachista vaan ei ole kuulunut mitään. Pitää varmaan soittaa kun email ei kerra "toimi". Onko kellään tietoa tuosta Eibachin pro-kit sarjasta?

      Comment


      • #4
        Tuki kans laitettua KW var2 alustaksi. Tyytyväinen oon mutta pientä hienosäätöä täytyy vielä tehdä takaiskareiden ulosvaimennuksen kanssa, kun tehdasasetuksilla liian pehmeä. Mites takaiskareiden vaimennuksen säätö tapahtuu? Mukana tulleen manuaalin perusteella ei ole säätö onnistunut..
        Etuiskarit on nyt säädetty puolikierrosta kovimmasta asetuksesta.

        Comment

        Working...
        X