Auto: S4, 2,7t, 2001
Nykyinen alusta ei oikein ole sellainen kuin sen haluaisin olevan, mutta itseltä ei oikein löydy tietoa alustan parantamisesta. Lähdetään siis liikenteeseen vakioalustasta (en viitsi purkaa selvittääkseni mitä löytyy :-) ):
a) minkä merkkiset jouset ja iskarit mahtavat autosta löytyä
b) jouset lienevät ns. tavalliset eivätkä progressiiviset
Autoa en kuitenkaan aio ratakäyttöön muokata saati sitten uber tuning autoa tehdä. Tarkoitus on saada mukava, mutta jämäkkä alusta normaaliin ja vauhdikkaaseen ajoon asfaltille (sora vaatii jo sitten ihan erilaisen alustan).
Kaveri ehdotteli, että kannattaisi lähteä Eibachin Pro-kit jousilla liikenteeseen (vakio iskarit). Jouset laskevat alustaa 20mm, joka on vielä ok (en halua laskea alustaa ollenkaan tai jos pakko niin vähän - auton käytettävyys heikkenee liikaa).
Mitä mieltä on lukijakunta - miten kannattaisi edetä maltillisella budjetilla (jouset LMS:llä on 353€ svf, joka pysyy vielä maltillisena kuluna).
Nykyinen alusta ei oikein ole sellainen kuin sen haluaisin olevan, mutta itseltä ei oikein löydy tietoa alustan parantamisesta. Lähdetään siis liikenteeseen vakioalustasta (en viitsi purkaa selvittääkseni mitä löytyy :-) ):
a) minkä merkkiset jouset ja iskarit mahtavat autosta löytyä
b) jouset lienevät ns. tavalliset eivätkä progressiiviset
Autoa en kuitenkaan aio ratakäyttöön muokata saati sitten uber tuning autoa tehdä. Tarkoitus on saada mukava, mutta jämäkkä alusta normaaliin ja vauhdikkaaseen ajoon asfaltille (sora vaatii jo sitten ihan erilaisen alustan).
Kaveri ehdotteli, että kannattaisi lähteä Eibachin Pro-kit jousilla liikenteeseen (vakio iskarit). Jouset laskevat alustaa 20mm, joka on vielä ok (en halua laskea alustaa ollenkaan tai jos pakko niin vähän - auton käytettävyys heikkenee liikaa).
Mitä mieltä on lukijakunta - miten kannattaisi edetä maltillisella budjetilla (jouset LMS:llä on 353€ svf, joka pysyy vielä maltillisena kuluna).
Comment