Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jarrupääsylinteri (Audi 80 -92 B4)

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Jarrupääsylinteri (Audi 80 -92 B4)

Terve taas.

Tuolla toisella osastolla olen pohtinut jarrunesteiden katoamis ongelmaa http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=99491 Ja tämän hetken päätelmissä olisi että vika olisi tuossa jarrupääsylinterissä.

Osaisikos joku antaa vähän ohjeistusta tuon vaihtamista/korjaamista koskien? Autohan oli siis Audi 80 -92 2.8 v6 (AAH)

Toki myös muita neuvoja ja vinkkejä tuon vuodon paikallistamiseksi saa esittää.

Et sitten voinut pitää hommaa yhdessä topicissa??

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
      Et sitten voinut pitää hommaa yhdessä topicissa??
      No jos se nyt niin pahasti häiritsee niin kyllä minä voin tämän poistaa. Ajattelimpa vain, että tätä osastoa lukee huomattavasti suurempi määrä porukkaa ja yleensä myös juurikin niitä, ketkä on näitä autoja säätänyt ja purkaillut.

En ollut alunperinkään ihan varma että mille osastolle tämä kuuluisi, niin kirjoitin sen sitten tuonne toisen osaston puolelle. Mutta nyt kun ongelma näyttäisi olevan tuossa pääsylinterissä, niin ajattelin että ehkäpä tämä puoli olisi sittenkin parempi tämän aiheen käsittelyyn.

Ja nyt kun aiheeseen päästiin, niin... Minä olen ollut siinä käsityksessä, että tämän on tarkoitus olla tukifoorumi Audi harrastajille ja niiden parissa touhuaville. Siitä syystä yritän myös kirjoittaa kaikki aiheeni niin selvästi ja monitahoisesti, että niistä voisi sitten muutkin samoihin ongelmiin törmäämät saada sitä apua. Hakua koitan aina käyttää ennen kuin tyhmiä kyselen ja tässäkään tapauksessa, haku monillakaan eri sanoilla ei tulosta tuottanut, joten mielestäni on ihan hyvä tehdä uusi topic asiasta sitten.

Mutta kuten jo alussa sanoin, jos tämä nyt on niin väärin, niin kyllä minä voin tämän haudata.
      Viimeksi muokannut JTR76; 25.4.2011, 10:12.

Comment

Yksi ketju riittää, joten pysytään siellä. http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=99491

Comment

Working...
        X