Tuollainen ongelma..
TT:hen siis laitettiin tuossa uudet jouset ja iskarit. Kun auto laskettiin takaisin renkailleen, iskarin yläpään konehuoneessa näkyvä osuus nousi ehkä vajaan parin sentin verran molemmilta puolilta. Mitää järkevää selitystä ei tuolle nyt heti keksitty. Koeajolenkillä auto tuntui ihan normaalilta, eikä mitään ylimääräisiä kolinoita kuulunut.
Uusiin iskareihin laitettiin uudet yläpään laakerit, kumit ovat vanhoista iskareista. Jouset pudottivat n. 35mm ja uusien iskareiden pitäisi olla ymmärrykseni mukaan alkuperäistä vastaavat, eli ei mitään madallusmalleja.
Osaisiko joku heittää ideoita missä kohtaa tuli mokattua, vai onko tuo jollain lailla "normaalia".
TT:hen siis laitettiin tuossa uudet jouset ja iskarit. Kun auto laskettiin takaisin renkailleen, iskarin yläpään konehuoneessa näkyvä osuus nousi ehkä vajaan parin sentin verran molemmilta puolilta. Mitää järkevää selitystä ei tuolle nyt heti keksitty. Koeajolenkillä auto tuntui ihan normaalilta, eikä mitään ylimääräisiä kolinoita kuulunut.
Uusiin iskareihin laitettiin uudet yläpään laakerit, kumit ovat vanhoista iskareista. Jouset pudottivat n. 35mm ja uusien iskareiden pitäisi olla ymmärrykseni mukaan alkuperäistä vastaavat, eli ei mitään madallusmalleja.
Osaisiko joku heittää ideoita missä kohtaa tuli mokattua, vai onko tuo jollain lailla "normaalia".
Comment