Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Perus C4q:n ja C4 S4/6 mallien takanapojen erot?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Perus C4q:n ja C4 S4/6 mallien takanapojen erot?

    Mitä eroa on ihan perus C4 koppasen q:n ja C4 S4/6 mallien takanavoilla? Mikä mitta poikkeaa?

    Sillä kyselen kun varaosanumerot ovat eri ja pitäisi laittaa ässän jarrut ihan perusmallin quattroon. Mahtaako sittenkään sopia suoraan?

    #2
    Eiköhän siellä ole vaan eri boori vetarille.

    Comment


      #3
      Voihan siellä olla myös eri "ET" navan vastinpinnalla, kumminkin eri levyt noissa härveleissä.

      Comment


        #4
        Kukas sais otetua mittoja Urs:n takanavasta? Taidan huomenna ottaa vertailun vuoksi perusnavan mitatkin tänne, ne mitä pystyy napa paikoillaan ottamaan .

        245x10 levy on 54,2mm korkea kun 269x20 levy on jo 59,5mm korkea keskireijän ollessa sama halkasijainen.

        Levyn korkeuksia kun miettii niin uskoisin että pienellä koneistuksella tai pikku spacereilla osuvat kohdalleen.

        Comment


          #5
          Ebc katalookin mukaan levyjen välillä on 5 millin heitto korkeudessa, että sen mukaanhan ne käy kyllä.

          Comment


            #6
            Noi mitat mitä heitin niin katsoin Tepon nettikaupan sivuilta ja ovat zimmermanin tuotteista. Samaa luokkaa kuitenkin.

            Comment


              #7
              Kyll navoissa pientä eroa on. Urssin napa on ilmeisesti pikkasen lyhyempi kuin tavan q napa. Tarkoittaa sitä että perus q-navan kanssa joutuu ässäläisen satulankannakkeiden ja nikan väliin laittamaan 4mm prikat jotta levy ei ota kiinni kannakkeen. 4mm prikoilla levy asettuu keskelle kannaketta. Muuten aivan p&p homma.

              1. kuva: perus 10mm prikoilla mallausta 2. ja 3. kuva: satulankannakkeet mutta mistä on kuvan 2 kannake kotoisin kun erilainen kun tuo toinen. Varaosanumerot tietenkin syöpyneet pois joten sit kautta tunnistaminen mahdotonta.

              EDIT: Kuvan 2. kannake on kaiketi 100% varmuudella V8 urssista. Kaikissa muissa ursseissa tuntuisi olevan tuollaisia kuin kuvassa 3. Kummatkin ajaa asiansa eli pitää palan ja satulan paikoillaan.
              Attached Files
              Viimeksi muokannut retulainen; 10.10.2011, 21:33. Perustelu: korjaus/lisäys

              Comment

              Working...
              X