Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tukivarren sisähela / pusla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Tukivarren sisähela / pusla

Motonet näkyy myyvän tukivarren sisäheloja, eli ilmeisesti kumipuslia??? Onko ne siis vaihdettavissa? Onko ne helppo vaihtaa prässillä? Säästäis 90% hinnasta.

Toinen juttu: Onko joku onnistunut laittamaan uusiin tukivarsiin lisää vaseliinia pallonivelen suojakumin alle?

Kyllä vaseliinin laitto onnistuu...lukkorenkaan takaisinlaitto vaatii näppäryyttä...

Comment

Pallonivelen rasvan lisäys on helppoa kun irrottaa ison lukkorenkaan suojakumin ympäriltä, lähtee näppärästi pienen ruuvarin avustuksella, kuten takaisin laittokin. Vaati toki pikkasen sorminäppäryyttä ettei riko suojakumia.

Tukivarren puslan vaihto on muutaman minuutin homma mikäli on sopivat vastinkappaleet prässiin.

Comment

Minä olen laittanut vanhoihin paloniveliin "jotain rasvaa" injektioruiskulla suoraan kumin läpi pistämällä.
        Ruisku on eläimille tarkoitettu injektioruisku, eli vähän isompaa mallia.

Comment

atf öljyä "injektioruiskulla" tullu lisäiltyä nariseviin palloniveliin suojakumin lävitse, loppuu narinat siihen. (vanhan koulukunnan kikkoja, jotka siirtyneet uudelle sukupolvelle :)

Comment

Miksi uusia pelkkä hela, koska yleensä kun hela on jo siinä kunnossa että tarvitsee uusia alkaa jo pallonivelkin olla lähellä välyksellisyyttä :D säästää vaivaa ja rahaa minun mielestäni vaihtaa koko tukivarsi kerralla, joku voi sanoa tuohon että "Köyhällä se vain pahalta tuntuu" :D

Comment

Working...
            X