Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s2 perän lukko(auttakaa miestä mäessä)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• s2 perän lukko(auttakaa miestä mäessä)

Tapaus on tälläinen,keskikonsolin kaaviossa on vihreä valo,ja se palaa kokoajan.Jos olen ymmärtänyt asian oikein, niin sen pitäisi palaa vasta sitten kun olen laittanut nappulasta sen päälle.Kojetaulussa palaa abs valo kokoajan.eikös nämä heepelit ole kytköksissä toisiinsa,ja abs(kuuluuko siinä palaa myös jonkun värinen kolmiovalo?) nappula kojetaulussa.Autoon on juuri vaihdettu jarrulaikat ja palat,ja pommi.Ilmaus on suoritettu ja jarrutkin tuntuu toimivan.Olenko taas tehnyt jonkun virheen(kysyy nim:epätietoinen)Asiasta ymmärtävä voi myös soittaa 050-5604722 Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Absit kytkeytyy pois päältä aina kun lukon painaa napista päälle, ja napissa taisi tosiaan palaa se vihreävalo ja kolmio. Onko lukko koko ajan kytkettynä? Napin painelu ei vaikuta mihinkään?

Comment

Keskikonsolissa palaa koko ajan se vihreä valo, perän kohdalla.Kun painan diff painiketta tulee vai oranssiin kolmioon valo.Kojetaulussa ei pala abs kytkimessä minkäänlaista valoa.

Comment

Vaikuttaisi että äly lukon ohjaamiseksi toimii, jos diff painikkeen oranssi valo syttyy/sammuu sitä paineltaessa. Olisiko käynyt niin että lukko on jäänyt vaan jumiin ja päälle, tai sitten lukon päälläolemisen rajakytkin/johdotus vittuilee.

Comment

Nostappa perä ylös ja tarkista pyöristä onko perälukko tosiaan päällä vaiko ei.
          Tarkista miten nappulan paineleminen vaikuttaa lukon toimintaan.

Comment

s2 perän lukko

Kertokaas te tietäjät missä se lukon rajakytkin sijaitsee????Ja vielä pitäisikö konsolissa palaa valo abs nappulassa kun on kytketty pois päältä??Kuten huomaatte on tämä mun eka audi,toivottavasti ei viimeinen.Vielaä lisää saako sen ajotietokoneen abs valon jostain kuitattua????

Comment

Minun Coupessa kytkin on perämurikan takaosassa ylhäällä.
              Kytkimeen menee yksi (tai kaksi) johtoa. Kun lukko on päällä niin vihreän lampun johto kytkeytyy maihin katkaisian kautta ja lamppu syttyy.

Minulla oli alipaineletkussa reikä, oli hankautunut runkopeltiä vasten, kun sen korjasin niin perän katkaisia ei toiminut, katkaisian vaihdettuani perän lukko ja valot ovat toimineet kunnolla ja oikein.

Comment

ABS-valo palaa jos absissa on vika tai se on pois päältä. Muulla tavoin sitä ei saa kuitattua kuin korjaamalla viat ja laittamalla napista päälle. Takaperälle ei mene muita sähköjohtoja kuin tuon lukon anturin johdot. Niitä seuraamalla löytyy anturi/rajakytkin.

Comment

s2 perän lukko

KIITOS neuvoista jotka sain.toimii nyt kaikki.annan 10- kaikille tietäjille.KIIITOS.!!!!

Comment

Kerrotko vielä mikä oli loppujenlopuksi vikana ja miten korjasit kyseisen vian? Voisi auttaa tulevaisuudessa muitakin vastaavassa tilanteessa.

Comment

s2 perän lukko

MOi.Mulla jumitti se kalvosysteemi perän vieressä, tai se rauta mikä menee taka-akseliin.Oli sen verran ruosteessa,mutta rost-off autto tähän hätiin.Mutta minua jäi kalvamaan se valkoinen muovimötikkä,johon letkut menee.Ilmeisesti sen sisällä on kalvo,ja jos olen edes vähän perillä,se toimii alipaineella.Takapenkin alla on ohjauspoksi,johon tulee violetti putki,kysyisin mihin se menee,ja mikä sen alipaineen tekee??PS.tyhmä toivoo asiallisia vastauksia.

Comment

Alipaine tulee imusarjasta. Ohut putki tulee akkutelineen vierestä moottorin takaosaan, ja liittyy T-haaralla vähän isompaan putkeen joka menee imusarjaan. Siis ainakin 7A-moottorissa.

Comment

Working...
                        X