Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Teräspunosletkut

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Teräspunosletkut

    Oisko heittää linkkejä teräspunosletkuihin? Yhden edullisen setin löysin vahingossa, mutta hävintin linkin enkä enää sitä mistään löydä. Sarjan hinta oli jotain 100€.


    http://www.tuningstudio.fi/portal/tu...2641&section=c

    Tuossa ois vähän hintavempi, pitääkö sisällään takaletkut myös? Vai olisiko järkevämpi teetättää koska noista bigredeistähän menee kupari putki tolppaan asti, sitten on vain ne kaksi lyhyttä putkea jotka on kumia? Toki teräspunos olisi päheemmän näköinen kuin tuo kupari putki:)

  • #2
    Vaikka tuosta..http://www.ape-import.com/teraspunosjarruletkut.htm
    Halvin ja nopein tapa on marssia hydrauliikka liikkeeseen ja teetättää.

    Comment


      #3
      Hydroset kait pystyy tekemään Varkaudessa noita. Hinnasta ei vaan ole mitään hajua.

      Comment


        #4
        http://www.camskill.co.uk/products.p...0b0s4059p54019

        Comment


          #5
          Tuo camskillin setti on kyl halpa. Pitäs vaan olla varmaan RS2:selle sopiva, onko S2:sen viimenen pätkä saman pituinen kuin RS2:sen?

          Comment


          • #6
            Ei varmaankaan yllä tuo S2:sen letku. G60 satulassa jarruletku tulee satulan yläpäähän ja bigredeissä satulan keskelle.

            Comment


            • #7
              Mites katsastus setä suhtautuu nykypäivänä noihin teräspunosletkuihin? Joskus piti ollu tuv-hyväksyntä ennen kuin kelpas.

              Comment


                #8
                G60 satulassa jarruletku tulee satulan yläpäähän ja bigredeissä satulan keskelle.
                Mulla menee alalaitaan, joten varmaan vielä vähemmän yltää.

                Comment


                • #9
                  Ok, eli sen verran muutosta tullut possun 993 -> 996 satuloihin.

                  Comment


                    #10
                    Kannattaahan niitä hintoja kysellä paikalliseltakin, mutta oma kokemus on, että ovat pirun kalliita. Hi-flex myi pari vuotta sitten pelkät etuletkut C4:n samaan rahaan, kuin Ricerocket koko satsin. Olivatkohan Goodridge'in valmisteet, mene ja muista.

                    Comment


                    • #11
                      Sen kummemmin itse asiasta tietämättä, niin noin yleisesti ottaen omien kokemuksien perusteella Hi-flex ei todellakaan ole niitä halvimpia paikkoja hydrauliikkakamojen ostoon.

                      Comment


                      • #12
                        www.race.fi
                        omaan ässään tuolta hommasin setin eikä valittamista.

                        Comment


                          #13
                          Tänää hain kaksi terspunos jarruletkua hiflexiltä ja komeet letkut ovatkin.

                          Mutta vetivät sitten toiseen päähän letkua oikean naaras(halkaisija) kierteen väärällä nousulla ja toiseen päähän uros M10x1 mikä on todellisuudessa M9.3x1.

                          Tuo uros 9.3x1 on mitaten 0.2mm kierteen harjalta halkaisijaltaan suurempi kuin M10x1 mutterin reikä joka on siis 9.1mm. Miten tuollaisia voi edes myydä, ei tule ikänä pitään enkä viitsi edes kokeilla käytössä. Tuon väärän nousun olisin kyllä viellä ymmärtänyt vahinkona mutta tuo mittapoikkeama on jo todella iso. Tuo M10x1 pitäisi olla kierteen harjalta naaraana ~9-9.1mm ja uros 9.85-9,95mm.
                          Viimeksi muokannut retulainen; 27.9.2011, 10:58.

                          Comment


                            #14
                            http://helperformance.com/automotive....php?cPath=1_6

                            Tuolta löytyy laadukasta letkua eikä hintakaan ole paha. Kato löytyykö sopivaa settiä. Jos letkujen värien kanssa haluaa leikkä niin värivaihtoehtoja on vähintäänkin riittävästi.

                            Comment


                              #15
                              Tänää hain kaksi terspunos jarruletkua hiflexiltä ja komeet letkut ovatkin.

                              Mutta vetivät sitten toiseen päähän letkua oikean naaras(halkaisija) kierteen väärällä nousulla ja toiseen päähän uros M10x1 mikä on todellisuudessa M9.3x1.

                              Tuo uros 9.3x1 on mitaten 0.2mm kierteen harjalta halkaisijaltaan suurempi kuin M10x1 mutterin reikä joka on siis 9.1mm. Miten tuollaisia voi edes myydä, ei tule ikänä pitään enkä viitsi edes kokeilla käytössä. Tuon väärän nousun olisin kyllä viellä ymmärtänyt vahinkona mutta tuo mittapoikkeama on jo todella iso. Tuo M10x1 pitäisi olla kierteen harjalta naaraana ~9-9.1mm ja uros 9.85-9,95mm.
                              Selvishän tämäkin! Eli tekevät uudet letkut, tavaran toimittaja on toimittanut heille paskoja M10x1 uroskappaleita ja toinen pää jossa piti olla M10x1 niin heillä oli laatikossa muutama M10x1,25 seassa ja tietenkin ne sattu mulle. Huonoa säkää!

                              Comment


                              • #16
                                Etenkin urssiaudin ja b5 risan tapauksessa kallein osa jarruletkuja on se yläpään naarasnippa, jolla yhdistetään jarruputki letkuun sen telineen läpi.

                                Comment


                                  #17
                                  tuntoa?

                                  Oletteko saaneet noilla muutettua jarruja tunnokkaammiksi?

                                  Itselle oli melkoinen pettymys, kun moottoripyöristä tuttu tunnokkuus jäi haaveeksi - en käytännössä huomannut mitään eroa kumiletkuihin verrattuna... Käytin jopa Audilla ilmauksessa, kun epäilin kumimaisuuden molkimessa aiheutuvan ilmasta. Johtuuko sittenkin jarrutehostuksesta?

                                  Comment


                                    #18
                                    Onko muilla ollut asennusongelmia noiden black diamond letkujen kanssa?

                                    Omaan kulkineeseen (A4 B5 2.8q 12v) tuli hommattua tuo sarja DHK062 ja eihän se heittämällä ainakaan paikoilleen mene. Auto oli vielä vieraalla korjattavana ja jälkitarkastus läheni niin jäi asentamatta koko setti kun tilasin sitten käypäset kumiversiot jotta leimalle ehtii.

                                    Syynä se että letkut eivät mahtuneet alkuperäisistä kiinnikelevyistä (siinä liitoksen kohdalla) läpi ja noissa oli aivan erilainen tuo kiinnitys, olisi tarvinnut erilaisen sokan kuin tavallisissa. Sarja oli hommattu Futurezin kautta ja sielläkin ihmettelivät tuota, sarjan sais sinne kyllä palauttaa mutta ajattelin jättää sen vielä itelle jos joku kaunis päivä sais ajoiks sovitella nuo paikalleen.

                                    Comment


                                    • #19
                                      omat tuli täältä : www.hosetechnik.com .valikoimaa oli ja kuski toi kotiin asti. hinta jossain satkun paikkeilla.

                                      Comment


                                        #20
                                        Oman kiulun jarruista tuli ainakin pirun tunnokkaat teräspunosletkuilla. Ihan eri fiilis kuin kumiletkujen kanssa, oikein meinaa harmittaa kun joutuu tuolla käyttiksellä jarruttelemaan. Olen ajatellut laittaa siihenkin teräspunokset.

                                        Comment


                                          #21
                                          Onko muilla ollut asennusongelmia noiden black diamond letkujen kanssa?
                                          Taisi olla tuollaiset kun näpertelin erään kerhotoverin entiseen B5:een äskettäin. Eivät tosiaan ole plug&play, minä suurensin kiinnikkeiden reikiä kartioporalla, alkuperäiset sokatkin sopivat tuon jälkeen käytettäviksi.

                                          Comment


                                            #22
                                            minä suurensin kiinnikkeiden reikiä kartioporalla, alkuperäiset sokatkin sopivat tuon jälkeen käytettäviksi.
                                            Hmm, muistelin kun kävin tilannetta pajalla kattomassa niin noihin kiinnikkeisiin ei ois jääny metallia juuri nimeksikään jos ois suurentanu ja ois käytännössä ollu letku pelkällä pyhällä hengellä kiinni. No katotaan tilannetta joskus uusiks kunhan aikaa ja innostusta löytyy :)

                                            Comment

                                            Working...
                                            X