Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 4.2 v8 D2 -95 takajouset

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A8 4.2 v8 D2 -95 takajouset

Etsin alkuperäisiä takajousia (ei madallettuja tai S8) malliksi Vallilan Takomolle. Eivät olleet säilyttäneet foorumilaisen taannoin teettämää mallia. Olisiko jollain lainata ylimääräistä/vanhaa jousta vai onko jollain vinkkejä miten mallikappalleen heille voisi hoitaa? Itselläni luuhkat S8 madalletut surkimukset takana, joten niitä ei pahemmin sinne viedä.

Mahtaako jostain saada tarkat speksit joiden mukaan tekisivät uudet?

Kiitokset.
    Viimeksi muokannut gedu; 24.3.2011, 13:21. Perustelu: Profiilin autot tuppaavat vaihtumaan ajan saatossa

Minulla olisi vallilan tekemät takajouset pian ylimääräisenä.

Comment

Mulla on laatikossa kokonainen normaalikorkeuksinen jousisarja. Jos siitä on apuja, niin ilmoittele.

Mulla olis tarvetta edelleen tiputtavemmille etujousille. Eibachin jousisarja jätti auton etupään siltikin liian korkealle.

Comment

Kerro pyörän navasta kaaren reunaan toivomasi mitta niin vertaan omiini, on jäämässä ylimääräisiksi etupään madallusjouset.

Comment

Kiitos Tero ystävällisyydestä, mielelläni ostan uudet taakse Takomosta.
          Jos saa udella, mitä olet itse laittamassa tilalle?
          Onko noista Takomon takajousista risuja tai ruusuja?

Laitelen Mikolle privaa. Hienosti toimii Audi-yhteisö.

Comment

Jouset tehtiin vanhaa mallintaen ja hiukan progressiivisuutta lisäten.
            Ihan ovat ok. Säädettävää tulee alle ennen ilmajousiprojektin käynnistymistä.
            --Vallilan jouset vaihdettu pois, jostain syystä olivat vääntyneet banaanille-ei hyvä.
            Viimeksi muokannut evinrude; 1.4.2011, 09:18. Perustelu: lisäys

Comment

Working...
            X