Ostin vähän aikaa sitten audi a4 1,8 vm -97. Ohjauksessa sellainen ongelma, että suoralla vähän vetelee ja kun yrität oikasta tuntuu ettei ensin tapahdu mitään ja sitten menee liikaa. Yritin katella oisko hammastangossa jotain säätöjuttuja, pääsee käsiksi vain alakautta ja on siellä pari kumitulppaa, mut en uskaltanu nykii irti. Oisko jollakin tietoo voiko sitä säätää ja mielellään kuvia jos on. Närästää kun saa olla aina ohjaamassa. Kiitokset etukäteen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ohjausongelmia
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja kassuliini Näytä viestiKyllä, vasta katsastettu eikä kolise eikä kalise, on vaan jotenkin tunnoton ohjaus.
Comment
-
Minulla samanlaisia ongelmia jotka ilmaantui kun alle vaihdettiin kesärenkaat.
Vetelee vain kaupunkinopeuksissa ja pahiten nastojen syömissä urissa.
Renkaat on 235/45-17" Nokialaiset. Nostin rengaspaineitakin 2,6 bariin mutta ei vaikuttanut asiaan.
Onko tuo ominaisuus leveillä renkailla vai voiko raidetangot olla väljät jo 110 tkm ajetussa autossa?
Voiko pyörien suuntaus olla pielessä jos suuremmissa nopeuksissa vetelyä ei ilmene? Auto on -08 A4 Avant 2.0TDI quattro.
Kävitkö kassuliini säädättämässä ohjauskulmat ja oliko siitä apua?
Comment
-
Mie käytin euromasterilla 4pyöräsuuntauksessa joensuussa, oli liikaa aurausta, säädön jälkeen pelasi aika hyvin, mutta tuntu että vielä vähän joutuu ohjaamaan. Säädin itse vielä himpun verran lisää ja nyt pelittää hyvin.
Comment
-
Lainaan topikkia. Vaihdoin ohjausvaihteen. Uudet raidetangon sisä-ja ulkopäät. Unohdin katsoa vanhojen paikan eli säädön. Nyt on ratti kyllä sattumalta suorassa sitten, mutta aurausta näyttää olevan jopa silmällä katsoen paljon :D eli eturenkaiden etuosat osoittaa tavallista enemmän toisiaan kohden: / \
Onko noihin rt-päihin perussäätöä? Huomiselle varattu aika säätöön ammattiliikkeessä, jänskättää lähteä ajamaan edes sinne 2km päähän. Rt-päitä säätämällähän saa aurausta fiksattua, kannattaako vielä esisäätää itse vai ajella varovaisesti vaan säätöön?
Comment
Comment