Lahdessa Rengashotelli myös venyttelee vanteille ihan mielellään. (:
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Stance, stretch, poke yms renkaan venyttely ja vannegoatse
Collapse
X
-
Nyt kaivataan vähän raadin mielipidettä. Meni suunnitelmat ihan sekaisin nimittäin.
Multa löytyy käyttämätön sarja falkenin 215/45/17 kumeja ja olivat tulossa 8" vanteille. Ehdin jo kuitenkin noihin vanteisiin kyllästymään.
Ostin ebaysta OZ:n Futurat 7" ja 8" leveenä ns. varaosiksi. Mutta kävikin vähän hyvä tuuri ja olikin virheettömät ja 9" ja 10" leveät!
Eli pistänkö kaikkiin nurkkiin noi 215/45 kumit? 9" vanteille menevät mukavasti, mutta päässä kuva siitä että edessä ja takana on sama kumi eri levysillä vanteilla tuntuu hassulta. Mietinkin siis 225 tai 235 kumeja taakse, mutta sekin tuntuu tyhmältä kun mulla olis jo noi 215 kummit...
Tulossa siis etuvetoiseen ilmajousitettuun 3b passattiin, eli ei tartte olla samaa kokoa eessä ja takaa. Kumia kuitenkin saa vähän olla, eli 215/45 on hyvä profiililtaan.
Comment
-
Tuosson kuva 9.5x19 setistä 235 leviällä gummilla. Pittää laittaa myöhemmin kuvia miten istuu ku auton alle sovittelu alkaa.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=1111
Comment
-
No niin. 225/40 nakit värkätty 9.5x18 ET35 valsseille ja alle. Alusta on vielä mallia traktori mutta tältä tuo muuten näyttääpi...
Kuva läheltä edestä ja takaa. Auto on parkissa vähän könöllään mutta käsityksen saa. Takaa tuo jää minusta aika hyvin kaareille mutta entäs edestä. Kulutuspinta on periaatteessa kaaren tasalla jos tarkkoja ollaan mutta jos tuosta pudottaa taitaa alkaa hangata kaareen / sisälokariin samantien.
Mitäs mieltä raati on?
Otan parempia kuvia koko autosta kunhan saa tuon pestyä jne.Viimeksi muokannut LongJohn; 30.4.2012, 15:05.
Comment
-
No pitäähän se tontittaa ei siinä mitään mutta aiheesta näin alkajana heräsi vain mieleen että kääntyykö se tarpeeksi mutta ilmeisesti kääntyy. Mitä matalampi - sitä enemmän camberia ja edelleen menee paremmin kaivoon. Kohtuu maltilliseen tontitukseen tarkoitus tyytyä mutta pääasia on kuitenkin siinä että jouston aikana (on se pysyvää madalluksen muodossa tai hetkellistä jouston muodossa) pyörä ei ota kaareen kiinni.
Comment
-
Juu mulla oli alunperin juuri 1.35 ja silloin raapi aika reilusti, tosin nyt 1.58 astetta ja rengas kääntyy 2.5milliä sisään.
Pitää olla muuten aika kärsivällinen säätäjä noissa kamppereissa kun ne on tosi vit..maisessa paikassa, itsellä kesti perjantaina 1.5h säätö josta 1h meni pelkästään perän kanssa.
Comment
-
8,5x19 vanne ja 225/35 gummi, mieto vielä.
http://img259.imageshack.us/img259/901/imag0200y.jpg
Comment
-
Comment
Comment