Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Stance, stretch, poke yms renkaan venyttely ja vannegoatse
Etuvanteille Falken 215/40 @ 8,5", takavanteet vielä matkalla... EDIT: sen verran jälkeenpäin viisastuneena, että kyseessä onkin lähempänä 9,25" vanne!
Laitetaas yks kuvatus kun eilen tuo laskeutui majesteetillisista korkeuksistaan.
kunnon kuvia kunhan saan aikaiseks ja venykuvat kunhan saan ne frendin kamerasta.
-JK-:n b5 on kyllä pirun maukas! Jotenkin tutun näköinen, mutta en nyt keksi mistä.. ;) Hienot kuvat ja maalipinta hienossa kunnossa. Lienee jossain kohtaa maalattu uusiks, mutta onko väri alkuperäinen vai muu? Näyttää meinaan aika samalta kuin mun Phantom Black, vaikka kai ne mustat aina mustia on ainakin näin kuvista katottuna..
Mitenkäs tuon vanteen istuvuuden kanssa on? Eikös sen pitäisi riittää että pysyy ajopinta kaaren sisällä? Vai..?
Enpä muuten kyselisi, mutta kun tänään aamusella sinivuokot pysäyttivät ja sanoivat että sulla tulee liian ulos nuo vanteet takana, ja että siitä voi koitua jotain probleemaa tulevaisuudessa.
Väri on alkuperäinen Volcano Black ja on kyllä kaikkea muuta kuin hyvässä kunnossa, keula ja puskuri täynnä kiveniskuja ja lommoja siellä täällä. Noissa kuvissa niitä ei huomaa. Hyvin se kyllä kiiltää kunnollisen kiillotuksen jälkeen.. ;) Ja kiitos kehuista!
Nämä kuvat eivät ainakaan helpota venyttelykuumetta. Jossakin päin maailmaa on matkalla tänne päin säädettävä alustasarja ja 8,5" * 19" + 9,5" * 19" paketti Ässää varten. Ans kattoo mitä siitä syntyy...
E: Ja nyt vasta tajusinkin, että viime viikonloppuna, pitkästä aikaa Turussa käydessäni, taisin tuijotella tuota Jannen Bertta5:ttä useampaan kertaan käsiäni hieroen.
On noi räsäsen kaaret kyllä sellaset että saisihan tonne about mitenkä hemmetin leveetä tahansa
Noihin kaariin mahtuu kyllä ihan mukavan kokosta pyörää eikä offsetin kanssakaan tarvi juuri hätäillä :) Kuulemani mukaan 10,5" mahtuu joka nurkkaan jollain 255:lla renkaalla.
Any1 en mä lähtis mihinkään mihin pitää laittaa yli 40 profiilin kumit. Eli 17 on liian pieni sulle. Ei saa toimimaan. En ole yhtään hyvää 17":lla nähnyt edes kuvissa. Tota laitas vaikka yv. niin ruvetaan vähän selvittämään tätä vannehommaa...
Tanttu, kaverilla oli risassa R8 pyörät 10,5x18" joka kulmassa, kumit nyt kesällä 265/35-18". Vakiokoko risassa 255/35-18". Menee tonne taakse nettilöytöjen mukaan 11,5".
Kun tulee tosta fitmentistä jauhettua - sattui eilen oma kinneri olemaan sopivasti pyörät linkussa parkissa niin piti ottaa ihan kuvakin aiheesta.
semmonen wheelgap siinä sitten, lokarin keskikohtaan ei tota avainta ois saanu mitenkäänpäin joten vähän sivussa on.
Kiitosta vaan.
Juu omaankin silmään aika kohdillaan on/oli tuo korkeus. Eilen tuli tehtyä tilapäinen korotus ja alustan osien tarkistelu.
Nosto tilapäisen etenemiskyvyn parantamiseksi ja tarkastelu muuten vain.
Apurungon alemmat kiinnityspisteet vähän kiiltää nykyään *hups* ja pakoputken lämpösuojan etuosa on muotoiltu/muotoutunut uusiksi.
Nyt tarvis tohon avant Bseiskaan löytää jotkut vanteet. Mahtaakohan eteen mahtua 9,5" leveet? "concave" vanteita on tehnyt pitkän aikaa mieli, ja nyt on harkinnassa joko vertini magic concave tai sitten VMR V710. Sekin on vielä ettei tuon möhkäleen kanssa voi oikein kumeillakaan kikkailla, kun täytyy olla kumminkin kantavuutta.. Eli 245/35-19 olisi todennäköisesti se koko mikä tulee.
Sekin mietityttää, kun en löytänyt kyseisistä vanteista kuvia kyseisen auton alla, että miltähän ne näyttää. MTM:n bimotot on sitten plan B.
Juu tiedän kyllä offsetin vaikutuksen, mutta sitä pystyy kyllä speicereillä muokkaan. Mutta siis onko 9,5" vanne 245 kumilla mahdollista saada sinne eteen, sen tiedän että taakse ainakin pitäisi onnistua.
Comment