Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 Alustasarjaa vailla

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    En nyt muista arvoja mutta saat ihan tarpeeks alas ja tarpeeks ylös.

    Comment


    • #32
      Joo, uskon että menee tarpeeksi alas ainakin.

      Haussa on mukava, mutta kuitenkin sporttinen alusta. Parin sentin madallus olisi aika passeli.

      Comment


      • #33
        Menee tarpeeksi alas ja nousee vakiokorkeutta ylemmäksi. Minulla tuo on palvellut tosi hyvin sen reilu 3v

        Comment


        • #34
          Nostellaas vähän. Onko kukaan asennellu s4 vakiotolpille h&r -40 jousia ? Lähinnä slamitin myymiä olen katsellut. Jos on niin pistäkääs kuvaa tulemaan. Itsellä on tällähetkellä vakiotolpilla eibachi -30 mm ja vähä traktori vielä on niin jos uusilla jousilla ongelman korjattua niin hyvä olisi.

          Comment


          • #35
            Mulla oli ennen FK:ta nuo jouset. Ei ollut ongelmia ja korko oli itseasiassa just sopiva, kunhan vaan on oikea ET, että renkaat menevät kaarien sisälle. Pari kuvaa:

            kuva 1
            kuva 2

            Comment


            • #36
              Mä oon ajanu nyt Ta-Technixxillä 80tkm ni alkaa olee jo vähän lötköt.

              Comment


              • #37
                Omassa oli nuo H&R:n jouset ostettaessa, muuten hyvä mutta perä oli hieman liian korkealla. Ei näy tuossa kuvassa noilla talvirenkailla, kesiksillä huomasi. Toki korkeuden olisi voinut helposti kompensoida vaikka jollakin mörkösubbarilla.

                Edit. Rupesin tarkemmin selailemaan vanhoja kuvia niin ei se nyt niin korkealta välttämättä näytäkään.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Iha hyvältä näyttää noizella tuo korkeus noissa kuvissa. Rengastuksena kesällä toimii perus 225/40/18 että siitä ei ongelmia vielä noissa korkeuksissa tule. Ahneeksi vaan helposti tulee, että jos sittenkin vähän vielä maata kohti :) Ei vaan millään jaksaisi enää vasaraa pitää mukana kun aina vähän raapia rapsautellen mentäisi monttuiset mutkat :P Juuri sopivan jämäkkä alusta toi vakio. Saisi vaan pari senttiä alemmaksi ulkonäkösyistä. Jos jostain edullisesti saisi noi jouset ostettua, niin voisihan sitä tämän kesän katsoa . Ens kesäksi sitten kunnon säädettävää alle .

                  Comment


                  • #39
                    Olisiko jollakin heitellä suosituksia alustaksi puolivakavaan rata-ajeluun? Säätämään olisi hyvä päästä muutakin kuin korkeutta. Onko esim. AST:llä sarjaa ässään?

                    Comment


                    • #40
                      Onkos kukaan saanut tähän päivään mennessä D2 coileja bitukan alle?? Säädettävää alustasarjaa kun olen laittamassa alle mutta esim kw:n sarjat menee bujetin yli mutta tuo D2 street sarja vaikuttaisi varteenotettavalta vaihtoehdolta.

                      Comment


                      • #41
                        Niitäkään ei taida saada vieläkään otteesee. Mutta jos sillä ei ole väliä niin kaverilla on ollu parikin vuotta alla eikä se iha paska oo. Voittaa fk ja ta-technixin mennen tullen

                        Comment


                        • #42
                          Mullahan lukee jo rek.otteessa että autossa on alustasarja ja nyt vaan vaihdan säädettävän tilalle. :)

                          Comment


                          • #43
                            Sittenhän ei oo väliä ellei satu vittumainen katauri joka haluaa muutoskatsastaa sen säädettävän myös. Melkein suosittelisin ennemmin bc coileja kuin d2

                            Comment


                            • #44
                              No jos mä kallistun bc coileihin niin kumpaa V1 (katukäyttöön) vai BR ( katu- ja ratakäyttöön) suositellaan?
                              Enhän mä tällä malmikasalla mihinkään radalle mene, että sen puoleen tuo halvempi katu malli riittäisi mulle.

                              Comment


                              • #45
                                Otti kumman tahansa, niin pehmeyttä tuskin enää löytyy. Itse kesällä ajattelin hommata joko tuon bc-V1 tai Vogtlandin GT3 sarjan http://shop.achtuning.com/Vogtland-G...-B5-A4-S4.aspx. Taitaavat olla aikalailla samanlaisia tuntumaltaa/hinnaltaan.

                                Comment


                                • #46
                                  Tässähän nyt kävi niin, että aikani kun lueskelin kokemuksia D2 ja BC:n coileista niin kaivoin taskua syvemmältä ja tilasin sittenkin sen KW:n tosin vaan ykkös sarjaa, mutta tästä sarjasta on kaverilla hyviä kokemuksia.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Eibachilta olis löytynyt korkeussäädettävä sarja myös jossa on KW V1 iskarit Eibachin omilla shimmityksillä ja omilla jousillaan. Ei ole niin pintakova kuin KW.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Tässä muutaman kuukauden kw:n alustalla ajaneena täytyy sanoa että joko iskareissa on jotain vikaa tai sitten pohjaanlyönti kumit pohjaavat kun ajo on koko ajan melko pompottavaa. Prkl!!! Täytyy kesä loman aikana ottaa iskarit käteen ja tutkailla asiaa enemmän.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Reilu 80 tkm takana bilstein ja H&R paketilla ja takapää on löystynyt selvästi. Kolmas auto missä bilsteiniä ollut ja taas on jotain sanottavaa. Kun testaa hyppäämällä takakontin reunalta niin tekee ylös alas liikkeen ennenkuin vaimenee. Mitäs edullista iskaria sinne keksisi?

                                        Comment


                                        • #50
                                          Tollaselta bilsteinit näyttää alle 90 tkm jälkeen, hieman on toinen pohjannut ja nyt 125kg painolla painuu löysästi 2cm ja sitten tökkää.
                                          Attached Files

                                          Comment


                                          • #51
                                            Moro!
                                            Selailin näitä topikkeja tuossa ja lähimpänä oikeaa sattui silmään tämä.
                                            Elikkä kyseessä on b5 korinen a4 quattro ja säädettävä alusta olisi nyt hakusessa. Ja halpa tälläkertaa tiedän kyllä mitä odottaa ta technixeiltä ja kaltaisiltaan. Tuommonen Fk sattu silmään ebayssa onko kellään kertoa yhtään kyseisestä alustasta? Ilmeisesti säädettävä ja luultavasti aikalailla ta technixin tasoa. Kenties parempi tai huonompi?
                                            http://www.ebay.com/itm/FK-AK-STREET...f35bd1&vxp=mtr

                                            Comment


                                            • #52
                                              Dilemma iski päälle kun 7 vuoden ikäinen H&R coilover setistä antautui toinen etuiskari. Jotain uutta ja viehättävää pitäisi saada alle. H&R ainakin omaan mieleen ollut miellyttävä/pehmeän jämäkkä mutta jotain ehkä himpun jämäkämpää voisi kokeilla, mutta mitä?

                                              - KW1-2 ei oikein innosta, yhtä KW1 ässää ajaneena on aika pomppulinna jostain syystä..?
                                              - Eibach Pro-Street käyttää KW:n tolppia mutta ilmeisesti hieman pehmeämpiä omia jousiaan
                                              - Vogtlandista tuntuu jenkeissä olevan paljon hyvää (vaikkakin halpissetti) mutta ainakin vanhempia kokemuksia lukeneena takajouset pohjaa, saatavilla olisi GT3 versio mutta vissiin USA markkinoilla pelkästään?
                                              - Bilstein PSS9 ja KW3 menee hintaluokassa jo ehkä liiaksi kun ei rataa tule kierrettyä
                                              - Ajatuksia, kokemuksia. Toiveena olisi, että seuraavakin setti kestää pitkään, eli vmaxx, weitec ym. ei ole vaihtoehtona.

                                              Comment


                                              • #53
                                                H&R:n clubsport eli "nyrre" versio. Kohtuullisen paljon jäykempikin. Ei kallistele.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Sen hyvin vähän minkä löysin RS4 H&R clubsportista niin hinta pyörii samoissa PSS9/KW3 kanssa. Ja eikä taida tulla TUV papereita clubsportin kanssa. Eikä mitään tietoa säädettävyydestä ym.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Joo mukana ei tuu tuv papereita. Eikä siinä muita säätöjä ole kuin korkeus. Mun tietääkseni, voin olla väärässäkin.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Oliko se niin että PPS9 ei ole rosteritolpilla? Itsellä on tuo KW3 menossa pikkuhiljaa paikalleen ässään.
                                                      Asiasta toiseen, oletteko porailleet reikiä noihin takapään yläpäiden kiinnikkeisiin ja etupään yläkolmioihin alustasarjan säädön takia, vai oletteko aina säätöjä tehdessä irroittaneet iskarit?

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Joo reiät on mulla edessä iskaritolppien kohdalla ja takana takakontin kyljessä auton sisällä. Saa säädöt tehtyä nopeasti.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Enää ei tartte tuv lappuja joten niistä ei kannata huolehtia. Bc:tä ovat kehuneet ei

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Miksi ei tarvitse TUV lappuja?

                                                            Mitä enemmän lukee KW3/PSS9 niin tuossa hintaluokassa KW wins hands down melkein joka osa-alueella. Ei vaan vielä ole pystynyt perustelemaan katuautoon +1700€ alustaa.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Miehän voisin luopua tuosta H&R clubsportista niin vois katella sitä Öhlinssiä alle sit. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X