Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mulla on sama homma edessä.Hommasin jo verhoomosta pvc-muovia ja meinasin ratkoa vanhasta ompeleet ja ottaa vanhan "ikkunan" pois koska mulla ainakin on vetoketju ompeleiden alla.Ottaa vanhan leikkausmalliksi ja ompelee vetoketjun uuteen "ikkunaan" ja asentaa paikalleen.
Näin ainakin teoriassa kuvittelin homman sujuvan.....
Laitan kuvia kun pääsen hommaan käsiksi kunhan saan ton toisen projektin ensin suoraksi.
Löyty surffaillessa moinen video. Pistetään jakoon jos jollekkin on hyötyä. Mikäli itse cabrioletin ostan ensiviikolla niin on kyseinen homma edessä. Itse en ainakaan huomannut mitään vetoketjua takalasissa auto oli -96
Hyvä video.mulla on ainaskin vetoketjulla kiinni,sen tuntee kun painaa sitää ompeleiden välistä.
Pitäis kohta saada itseään niskasta kiinni että sais tonkin homman tehtyä pois alta.
Mistäköhän tommoisen naskalin löytäis niin sais ommeltua saumat siististi kiinni.
Tuli cabriolet ostettua ja tarkemmalla tutkailulla löytyi myös vetoketju, sitä jolla vetoketju avataan (ei tähän aikaan enään keksi nimeä sille) en kyllä nopealla hakemisella saanut käsiini. Onko se jossain jemmassa verhoilun välissä? "naskalin" löytää varmasti parhaiten jostain alan liikkeestä, mutta uskaltaisin veikata myös esim. anttilaa.
Comment