Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT:n värikoodi?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi TT:n värikoodi?

Auto ei ole vieressä ja tarvitsisin värikoodin maalille. Kyseessä -99 musta TTg. Runkonumero TRUZZZ8NZY1016715. Koodia ja nimeä siis vailla..

Kiitos avusta..

Koodia en tiedä mutta Brillantschwarz näyttäisi olevan, joku aktesta vilkaisee koodin ?

Comment

Oisko LY9B?!

Comment

Ite kun maalautin etupuskurin niin maalari sano, että tohon on kahta eri mustaa (vm. 2000). Toiseen tulee tippa enemmän valkosta sekaan. Näytti liuskoista värit niin niissä ei ollu kyllä yhtään eroa.

Tommoset löyty googlella:
        Brilliant Black: LY9B
        Raven Black Pearl: LZ9V
        Viimeksi muokannut Kotzi; 1.2.2011, 17:08.

Comment

LY9B on perus musta ilman helmiäistä, eli Brillantschwarz. Minulla on juuri tuo väri A3:ssa, niin värikoodi on tuttu.

Comment

Kävin nyt illasta takakontista tarkistamassa ja sieltä löytyi vararenkaan vierestä lappu:LY9B.

Sieltä siis jatkossa muutkin näkevät koodin..

Comment

Vielä maalipinnasta??....Onhan TT:ssä normaalisti lakka värin päällä? Maalausfirman kone antoi moelmmat vaihtoehdot (lakalla ja ilman), koska 2000 luvun alun autoissa vielä normalia, ettei lakka ole automaattisesti päällä.. Melko varma olen havainnoistani, mutta varmistetaan nyt :)

Comment

Mulla on ainakin Brilliant Schwarzissa (LY9B) lakka päällä. TT:n värikartasta en tiedä mutta ota lakalla nii on paremman näköinen ;)

Comment

Juu, kyllä minullakin on lakka värimassan päällä. Eipä ole minulle edes koskaan tarjottu lakatonta maalausvaihtoehtoa, vaikka lähemmäs kymmenen eri kertaa on erinäisiä osia maalailtu.

Comment

Working...
                  X