Tuli sen verran outo hylkäys leimalta, että on pakko udella... Eli paljonko on b6 koppasen 96kw tdi:n etujarrulevyn paksuus uutena? Multa siis menee noin 50tkm ajetut levyt vaihtoon, koska ovat 0,5mm liian ohuet. Paksuus 19,5 mm. Onhan 50tkm jo jokunen pätkä mutta tuntuu tavan dorkalta vaihtaa ruosteettomia, naarmuttomia ja suoria levyjä...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Jarrulevyjen paksuus a4 1.9 tdi
Collapse
X
-
Eikös se auton kunnon selvittäminen olekin katsastuksen tarkoitus. Minä vaihdan heti katsastuskonttoria jos he päästävät huomautuksitta läpi autoni jossa on jotain huomautettavaa.
Vähän OT:na
Joillain keskustelupalstoilla olen itsekseni ihmetellyt sitä arvostelua ja haukkumista, kun auto ei olekaan mennyt läpi katsastuksesta. "En varmasti enää vie tuolle konttorille autoa, kun ne hylkäs mun autoni..." Miksi sitten vie romun konttorille jos itsekin tietää että hylky on tulossa.
Comment
-
Joillain keskustelupalstoilla olen itsekseni ihmetellyt sitä arvostelua ja haukkumista, kun auto ei olekaan mennyt läpi katsastuksesta. "En varmasti enää vie tuolle konttorille autoa, kun ne hylkäs mun autoni..." Miksi sitten vie romun konttorille jos itsekin tietää että hylky on tulossa.
Tuota samaa olen naureskellut itsekkin, eikä tarvi nettiä lukea vaan riittää että tulee asiakas leimavikojen kanssa.
Parhaimpia/hölmöimpiä hampaiden kiristyksiä olen kuullut jarrujen hylkäämisestä, isot miehet kitisee kun katsuri ei hyväksynyt läpi mätiä jarruputkia tai niitä 20 vuotta vanhoja ruosteen turvottamia levyjä....
Tosin oli yksi katsurikin repäissyt huolella, nimittäin oli laittanut korjauskehoituksen wunderbaumista joka roikkui taustapeilissä :)
Comment
-
--> Panu ai siinä on siis jopa tollanen toleranssirajakin. Enpä kysellyt.
Ja tosiaan kävin ton Itäväylän A-katsastuksessa pompauttamassa, tiukka ja tarkka paikka mutta menin kun olin itse niiiin varma ettei mitään vikaa ole. Mieluummin tosiaan ehjän auton kanssa käy sellaisessa että ukko oikeesti tutkii ja katsoo (ts. saa rahoilleen vastinetta) eikä vaan että "hyvä-hyvä" leimat paperiin tai ihan random hylky... No nyt on brembon laikat tilailtu niillä luulis pysähtyvän.
Comment
Comment