Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ohjaustehostimen paluuletku vuotaa B5 -98

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ohjaustehostimen paluuletku vuotaa B5 -98

Eli onko sielä paluuletkun sisällä jotain hiluja ku marmorilla pyysivät letkusta 48?? Klemmarin kiristäminenkää ei auta. Kysees on siis jäähdyttimeltä säiliöön tuleva letku.

Ei siellä mitää erikoista ole. Marmorilla on vaan kalliimpi kilohinta :D

Comment

Jos nyt oikein muistan niin kyllä siinä letkun sisällä kuule oli 2 kipaletta jotain sellasia kuristimen näköisiä. Itse kylläkin vaihdoin ne molemmat letkut niin en tarkkaan muista kummassa ne olivat.

E: Tarkennetaas vielä tuota "molemmat letkut". :D Eli ite jouduin vaihtamaan ohjausvaihteelta jäähdyttimelle menevän ja säiliöltä jäähdyttimelle menevä letku ja jommassa kummassa oli niitä kuristimia.
      Viimeksi muokannut bonus; 21.1.2011, 17:27. Perustelu: hoono muisti

Comment

Pienemmäs ne varmaan on koska jokin klemmari mulla on siinä letkus, ikäänkuin pitää jotain kuristinta paikallaan.

Comment

Sellanenko siinä on.. ihmetellyt vähän miksi siinä on kaksi klemmaria peräkkäin ja toinen ei oikeastaan "mitään" tee. Oisko tuota vanhaa kuristinta sitten paha rästi öljyä liukasteena työntää uuteen letkuun?

Comment

Aki: Oliko se kuinka vittumaises paikas se paluuletkun (eli siis jäähdyttimeltä säiliöön) klemmari? Yläkautta sitä ei varmaan auki saa?

Comment

Yläkautta minä sen säiliön pään lemmarin kyllä aukasin, toivottavasti muistan oikein. Olihan se tietenni vähän ahtaassa paikassa mutta IKH:n pakissa ihan mukavasti pikkuräikkään niitä jatkovarsia. ;) Ja jäähdyttimen pään lemmarin sitte alakautta, kulma tunkattu ylös. Pohjapanssaria mulla ei oo tuossa ikinä ollukkaan, en sitte tiiä miten se tulee alhaalla eteen, jos sulla semmonen on.

Comment

Sellanenko siinä on.. ihmetellyt vähän miksi siinä on kaksi klemmaria peräkkäin ja toinen ei oikeastaan "mitään" tee. Oisko tuota vanhaa kuristinta sitten paha rästi öljyä liukasteena työntää uuteen letkuun?
                Repääsinpä nuo klemmarit pois ja sisältä paljastu kaks erillistä kuristinta. Eli kyllä niillä molemmilla klemmareilla on siinä virkaa :) Siihen en nää mitää estettä miksei toimisi jos nuo kuristimet lykkäis uuteen letkuun ja laittas siihen klemmareilla kiinni. Sopivan letkun ny varmasti löytää tarvikeliikkeistä.

Comment

Ite Ramirentistä otin tai oikeastaan tarjosivat semmosta vähän jykevämpää letkua, samalla kertaa kun piti rässätä siihen toiseen letkuun se kaulus. Jotakin puhui että linja-autojen hytikka puolella käytetty yms. Aika jämyähän se oli mutta kumminkin sen verran pehmeää että sai klemmarilla puristettua vähän kasaan. Alkuperäiset oli aika pehmeetä niin aattelin että samahan tuo on laittaa vähän jykevämmät, toista kertaa nuo ei minun omistuksen aikana halkeile.. ;)

Comment

Onkos muuten jollain kokemusta Meguin tehostinöljystä? Ku sellanen täysinäinen on tuohon hyllyyn jääny. Ainaki näyttäs speksit täyttävän.

Comment

Working...
                    X