No niin pitäisi saada b5 ässään vähän alustan pävitystä kevääksi ja suunnitelmissa oli laittaa rs4 b5:n tolpat jotka löytyy jo tallin pohjalta mutta sanokaa nyt joku viisaampi jolla on kokemusta kannattaako noita laittaa..Siis tottakai ne on varmaan paremmat kun perustolpat vai pitäisikö ostaa suoraan uudet? ja tiputtaako risan tolpat yhtään tuota maantielaivaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Alusta päivitystä s4 -> rs4
Collapse
X
-
Eipä ne Risan iskarit juuri kummemmat ole. Risan jousila se tuskin laskee kun niiden pitäisi olla karvan verran jäykemmät.
Ennemmin jotain muuta, vaikka KW, FK tai H&R. Tietty kerran ne jo tallissa on, niin eihän siinä ole kuin kokeilemisen vaiva.
-
Voin suositella KW:n korkeussäädettävää, madalluksen saa kohdalleen ja niistä on vaihtoehtoja (var1-3) jos haluaa vaimennuksia itse säädellä. Sarjan kaveriksi vielä H&R:n vakaajat ja Powerflexin puslat niin muuttuu auto aivan toisenlaiseksi.
Jos budjettiratkaisua hakee niin pelkät madallusjousetkin ajavat asiansa jos pääpointti on alustan madaltaminen eikä halua juurikaan uhrata mukavuutta.
Comment
-
Tuollaiseen saa varata ainakin 2ke jos haluaa tehdä kunnolla ja itse asentelee, vaikka noi osat ei maksaisikaan ulkomailta tilattuna 1,5ke enempää. Kun noita asentelee paikalleen voi tulla yllätyksiä eteen, siksi tuo 2ke. (rikkinäisiä vetarin suojakumeja, vuotavia stefoja, väljiä tukivarsia, jne.)
Comment
-
joo näytti olevan melko kallista.. :D tais olla reilu 2t tuo setti kokonaan eipä kehtaa maksaa noin paljon kun en ässästä mitään ratalelua meinannut tehdä :) taidan tyytyä -> Eibach Pro-Kit -20mm jousiin ja niihin risan iskareihin.. jos jollakulla on kokemuksia noista jousista niin mielellään otetaan vstaan -> http://www.slamit.net/product/4744/e...mm-s4-b5-avant
Comment
-
Paikallinen motorsport paja luopui KW jälleenmyynnistä kun laatu oli sitä luokkaa että takuuasioita alkoi tulla aivan liikaa, tämä koski lähinnä KW1-2 sarjoja. KW3 pitäisi olla sisuskaluiltaan jo paljon laadukkaammat mutta myös hinnaltaan.
Omassa on H&R korkeussäädettävä setti ja toistaiseksi pelannut hyvin. Ratahenkisyyttä hakevalle varmasti liian "mukava" ajettava. Hinta-laatusuhde varmasti parhaimpia. Löytyy mm.
http://www.alufelgenland.de/shop/
RS sarjasta mulla on sellainen mielikuva, että pitäisi olla ~20mm matalampi kuin S:n oma, tiedä sitten mikä on totuus..
Comment
Comment