Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Camber korjaus edessä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Camber korjaus edessä

Camber 2.15 per puoli, maastoajoneuvo/talvikorkeudella mistä helpoin pienentää?
    Itse kelasin että sen alatukivarren sisäpäätä muuttamalla missä iskari on kiinni. Parempia ideoita? Haen siis kokemuksia, en mutua ja jeesusteluja.

Yläpäähän on saatavissa säädettävää tukivarsisarjaa.

Kokemusta noista ei kyllä ole.

Jos haluaa tehdä itse, niin suurentaa apurungon reikiä juurikin tuosta etummaisesta alatukivarren paikasta ja tekee siihen samanlaisen epäkeskoprikkasysteemin kuin takana on. Mutta sitten auraus muuttuu jonkin verran samalla, tietty muuttuu myös noita ylätukivarsia säädettäessä.

Comment

RS Superhuollon poijjaat osas kertoakkin et jostain saa tuollaisia. Ei vaan oo sinänsä vaihtotarvetta vielä, tukivarret on tuoreet. Aattelin just jotain tuon epäkeskoprikkahomman kaltaista systeemiä ja viedä ihmeteltäväks.

Comment

Yhden kokeilun tiedän että on tehty epäkeskoprikalla tuo etummaisen alatukivarren kiinnitys, mutta säätövara ei riitä siinä, muistaakseni takapään camber-säätöpulttia käytetty siinä kun niitä pultteja toverin kanssa yhdessä selviteltiin. En tiedä miten asia sitten muuttuisi jos laittaisi myös taka-alatukivarteen vastaavan pultin, toki sitten sillä periaatteessa saa jo casterinkin enemmän pieleen yms. ei haluttua...

Comment

2 asteen korjaaminen ei kyl luulis montaa milliä vaativan sieltä. Ehkä.

Ohjearvo on 0.40 +/-.25 eli yhen asteenkin jos sais korjattua ni olis oikeella pallokentällä. Tietääks viisaammat muute Casterin ohjearvot, mulla 5,27 ja 4,57 eli 0,7 astetta eroa siinäkin köh.

Comment

Esim. Autodatasta nuo löytyy, kotikoneelta löytyisi varmaan ohjearvot mutta en tiedä koska ehdin taas sen koneen aukaisemaan... Apurunko ehkä vinossa?

Comment

Voi olla, tota on hakattu johonkin mökkitiehen tosi pahasti. Taka-akseli mutkalla ja tankin pohja painunu sisäänpäin etc.

Comment

Working...
              X