Sellanen sedan tuli hommattua, ja uutena klubilaisena kiinnostaisi tietää, mistä kannattais alottaa kevyt muokkaus. Jotain oon jo ehtinyt foorumilta haeskellakin; S4 projektioajovalot kiinnostaisi, keltaiset etu- ja sivuvilkut menee ihan varmasti ekana vaihtoon, kesäksi tarvitaan jotkin vanteet (mukana ei tullut mitään), mites madallus? Linkkiä tai vinkkiä, Kiitos!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 100 C4:n ulkonäkömuutoksiin vinkkejä kaivataan
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Olenko tulossa vanhaksi, kun mun mielestä tuo auto oli parempi ennen madallusta...
Oma mielipide C4:sen parantamiseksi on että aluksi kaikesta oranssista eroon: etu- ja sivuvilkut kirkkaiksi ja takavilkut punaisiksi. (Tummennetut valot näyttää vanhasta suttaisilta eli rumilta.) Alle vannetta, jossa vähän kiiltävää reunaa: moniosaista tai sitten feikkimoniosaista jos haluaa päästä halvemmalla. Omaa silmää miellyttää myös alkuperäiset Bolero-vanteet. Muovilirpakkeet, lärpäkkeet ja tuning-puskurit ynnämuut jätetään kauppaan.
Comment
-
Kyllähän toi alunperin oli aivan järkyttävä maasturi, allround esikuva. Kuvat hämää, koska toisessa on puhdas auto ja toisessa likainen. :D Ei varmaan tarvi mainita kumpi oli parempi ajettava..? Mutta toki jokainen tekee niin kuin miellyttää itseään.
Vilkkujen vaihdosta puheenollen, tossa on verrokkikuva samasta autosta alkuperäisillä keltaisilla vilkuilla. Klick!
Comment
-
Juu, kyllä tuo rakenne on tässä vuosien saatossa selvinnyt. Sorry ot, mutta vielä senverran vinkkiä, et jos Sprintit laittaa niin kannattaa porata pienet vesireiät tolpan alapäähän. Ilman niitä tolpan sisään mahdollisesti kertyvä vesi jäätää talvella ton iskarirakenteen jumiin. Siellä on jotku ilmareiät patruunan alapäässä josta vesi pääsee iskarin ulkokuoren sisään. http://www.digitalperformance.com/bi...ubedesigns.gif
Comment
-
Itse kun hain 100:sta niin löytyi yksi mihin oli vaihdettu Urs4/tdi valot- on mielestäni ulkonäöllisesti suurin ero A6:seen. H4:set näyttää jotenkin vanhoilta .
Ohessa Traderassa myynnissä olevat (luultavasti ei-hyväksytyt valot) kirkaslasivalot. Tuollaiset lasit kun sais hankittua jostain laittaisin yleismalliset 90 mm xenonumpiot niihin.
http://www.tradera.com/LYKTGLAS-43-B...1896_125040302
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Thuppu Näytä viesti...jos Sprintit laittaa niin kannattaa porata pienet vesireiät tolpan alapäähän. Ilman niitä tolpan sisään mahdollisesti kertyvä vesi jäätää talvella ton iskarirakenteen jumiin. Siellä on jotku ilmareiät patruunan alapäässä josta vesi pääsee iskarin ulkokuoren sisään.
En tarkalleen tiedä Sprittien ja Sporttien fyysisistä eroista muuta kun, että nuo Sprintit on lyhennetyllä ulostulla, Sporttien ollessa vakiomittaisella. Ei sillä, kyllä itse olisin porannut ne heti, jos vain olisin tiennyt.
Comment
-
Nyt ois sitten valkoiset etuvilkut ja savunharmaat sivuvilkut vaihdettu (valitsin sivuihin ne, koska omasta mielestäni kirkas/valkoinen erottuu liikaa muuten tummasta kyljestä). Parani jo huomattavasti.
Ehkä jostain pitää vielä metsästää ne punaiset takavilkkujen kulmat...
Tuumin, että meneekös se A6:n konepelti ja ajovalot ihan "heittämällä" tohon satkuun? Muuttuis keulan ilme lisää. Vai riittäisköös, jos laittais ne S4 ajovalot kiinni - onko muuten TDi:ssä ja S4:ssa samanlaiset ne ajovalot? Niihinhän vois laittaa vaikka xenonitkin.
Comment
-
A6 on eri konepelti ja lokarit- kai sitten A6:sen konepelti, A6:sen valot ja 100:sen vilkut + lokarit onnistuisi kuitenkin. S4 ja TDI valot ovat samat- ne laittettiin alunperin ahdettuihin autoihin koska vakiosumarit puskurissa tulisivat coolerin eteen. Alkuperäisiäkin xenon-hyväksyttyjä umpioita löytyy käytettynä aina silloin tällöin- niissä vaan polttimon vaihto ihanan kallista jos alkuperäisillä osilla menee ( kuulemma 800 euroa puoli) Nuo tunnistaa (paitsi tietenkin merkinnästä) siitä että puolivalolinssin ulkopuolella on lasissa ylimääräiset rihlat. Laitoin eilen noihin Urs4/tdi valoihin puolikkaille 4300 kelvinin xenonit. Muuten hyvä mutta valaistu alue on laikukkaampi kuin halogeeneillä, valoa toki on enemmän- lisäksi tuon sarjan 4300K on minun makuuni liian sinistä- vieressä olevat neljä Osram Nightbreakeria ja parkit näyttävät kusen keltaisilta.
Tuo on muuten esim punaisten takalyhtyjen osalta ihan luotettava myyjä, laatu toki taattua kinkkiä (ja ainakin mun crystal red takavaloissa e-hyväksyntä taitaa olla jotain ihan muuta kuin oikea e-hyväksyntä)
http://stores.ebay.de/Cars245DE/100-...4.l1513&_pgn=1
Comment
-
Sitten tietenkin extremeäkin löytyy: http://cgi.ebay.de/RDX-Frontstosstan...item45f2eefb39
Itse jopa harkitsin tuollaista (kun mulla autosta perutettiiin konepelti ja etupuskuri pas2) Ei vaan sovellu noin matala keula näille maaseudun teille. Vakiopuskurikin on pari kertaa saanut osumaa .
Comment
-
Onhan tuota single frame-teemaa harrastettu myös 90-luvulla. Ilmoituksesta ei käy ilmi onko tuossa etuspoikassa vielä toimivana alkuperäinen nopeuden mukaan muuttuva säätö...
http://cgi.ebay.de/Treser-Audi-100-F...item3eee297da2
Comment
Comment