Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Etulokarin irroitus A6 C4

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Esim. Alvadi myy noita Tong Yang lokareita, mutta mistään ei löydy informaatiota onko nuo ns. levitettyjä malleja jotka on S4/6 laitteissa.

    Onko sulla jotain linkkiä noihin suoraan mistä tilasit? Voisin ihan varuiksi parin ottaa itelle varastoon vaikka muutoin noille tarvetta ei ole. Sen verran harvinaisia nuo on.

    Comment


      #32
      Kyl nämä on mun mielestä ihan perus A6-lokareita. Tuotenrot: AD-10006AL ja AD-10006A-RH ja sopivuus A6 94-96.

      En voi laittaa linkkiä, kun työmatkalla hain ne yhdestä liikkeestä, johon paikallinen kaveri ne mun puolesta tilasi.

      Comment


        #33
        Motivoiduin tänään, sään salliessa, nykäsemään pelkääjän lokarin irti. Taas samat perusongelmat eli ruuvit jumissa jne mutta irrotusöljy ja iskumeisseli hoitivat homman. Lokarin takaosassa oleva aktiivihiilipönttö ei lopulta ollut ongelma ollenkaan, ruuvi ja mutteri irti ja letkut antoivat reilusti periksi ja lokarin takaosan ruuveihin pääsi helposti käsiksi. Pistin samaan tyyliin ruosteenestosprayta kuin toisellekin puolelle ja huomenna uusi lokari paikalleen.
        Viimeksi muokannut ToniH; 31.8.2016, 10:09.

        Comment


          #34
          Vielä loppukommentti: tänään sain niputettua rojut takaisin ja homma valmis. Puskuri laitoin paikalleen niin, että syötin sen oikeaan kohtaan ja kiinnitin etupään kaksi pulttia. Sitten yksi poski kerrallaan paikalleen niin, että puskurissa oleva kiinnike menee lokarin kiinnikkeen sisään yläosastaan (nostin puskurin takaosaa) ja sitten ruuvarilla kampesin lokarin kiinnikkeen alaosaa hieman alas ja puskurista työntö sisäänpäin, kunnes puskurin kiinnike loksahtaa kokonaan paikalleen.

          Pelkääjän puolen lokari ei istunut ihan niin täydellisesti kuin kuskinpuoli. Se jäi takayläosastaan ehkä pari milliä liian ulos niin, että lokarin ja konepellin väliin jäi isompi rako kuin toisella puolella. Tuolle en voinut mitään koska homma kanitti lokarin ihan takimmaisesta kulmasta eli se otti autoon kiinni ennen kuin sain sen noin 20-40cm edempänä olevan alueen oikealle paikalle. En viittinyt ruveta sepittämään jo maalattuja osia, joten saa olla noin.

          Ajoin samantien katsastusasemalle ja huomautuksitta läpi. Oli näköjään peräti 100km tullut ajettua vuoden sisään. :)

          Nyt auto vaatii myllytyksen, jotta uudet osat eivät paistaisi silmään niin pahasti. Maalipinnalle ei ole tehty mitään sitten 2008, joten se onkin kunnolla hapettunut.

          The End.

          Comment

          Working...
          X