Nyt on jarrut paikallaan ja kaikkien aiempien bolt-on ratkaisujen (ja niitä löytyy mun autosta paljon) sijaan nämä todellakin olivat bolt-on. Ainoat asiat mitä piti tehdä niin oli tuo pulttien lyhentäminen ihan muutamia millejä ja vähän piti laikkaa näyttää pyörännavan rungolle "upright":lle mikä tuon nimi sitten suomeksi onkaan. Ylä- ja alapuolelta piti vähän hioa pois, ettei ota levyyn kiinni. Samat laikkaohjeet löytyy myös JHM:n sivuilta.
Pultit vedettiin isomiesjatkovarrenpäässä- momenttiin eli tiukassa ovat. Muttereiksi jäi nyt nuo normimutterit niin niillä mennään toistaiseksi.
Ainoa asia mikä jäi vähän vaivaamaan on jarruletkujen pituus. Mielestäni olisi voinut olla reilusti lyhyemmät mutta mitä muut sanovat onko liian pitkät? RS4 B7 letkut tilasin.
Ainakin nuo ML55 levyt keskittyivät kutakuinkin täydellisesti. Mitään old vs new kuvia en jaksanut räpsiä kun niitä on netti pullollaan.
Pultit vedettiin isomiesjatkovarrenpäässä- momenttiin eli tiukassa ovat. Muttereiksi jäi nyt nuo normimutterit niin niillä mennään toistaiseksi.
Ainoa asia mikä jäi vähän vaivaamaan on jarruletkujen pituus. Mielestäni olisi voinut olla reilusti lyhyemmät mutta mitä muut sanovat onko liian pitkät? RS4 B7 letkut tilasin.
Ainakin nuo ML55 levyt keskittyivät kutakuinkin täydellisesti. Mitään old vs new kuvia en jaksanut räpsiä kun niitä on netti pullollaan.
Comment