tuo oli hyvä vinkki. kiersin parissa paikallisessa hydraliikka letkuja valmistavassa liikkeessä ni eivät alkaneet tekemään sitten menin mairuen koneeseen mäntsälään ja nyt on uudet jarru letkut autossa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 jarru upgrade
Collapse
X
-
Tuleeko jarrut näön vuoksi vai radalle ? Tarvii noilla takalevyillä eteen melko isot tykit radalle, jotta balanssi toimii.
Sanoisin ettei riitä välttämättä kässärivaijeri, on jo 300 levyillä ns. tiukassa. Satulat on samat, pieniä pintaeroja (taisi olla letkun tulon koko ainakin) mutta muut osat eri eli kannakkeet.Viimeksi muokannut vayne; 8.2.2017, 08:36.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja miikam Näytä viestiRadallakin oli tarkoitus työntää, mutta siviilikäytössä pääasiassa.
Eteen tulee TTRS 370mm jarrut. Sillä tuo 335 voisi olla passeli. Minkähän vaijeri sinne mahtaisi käydä?
Omalla 300/350 setillä huomasi hyvin ilman abs:ssä ajaessa, että takana jopa liikaakin voimaa radalla jarrutuksissa. Ja auto ei juuri perää nosta jarrussa.
Comment
-
Homma selkis, osat tilattu.
Paketti näin tiivistettynä:
Epytecin adapterit satuloille
S4 B5 facelift vakio satulat
Zimmermann A8/Phaeton 22x335 takalevyt
EBC yellowstuff DP4680R
RS4 B5 käsijarruvaijerit, jotka on siis 75mm pidemmät kuin S4 omat.
Teräspunosten speksit selviää aikanaan, kunhan saadaan kamat kiinni.
Comment
-
Ootteko huomannu sisempien jarrupalojen nopeampaa kulumista näitten Z17/Z18 setuppien kanssa? Mulla hävis brembon orkkispalat tuplanopeudella sisäpuolelta.
Molemmin puolin tasaisesti sama homma ja satuloissa ensimmäiset palat sisällä, joten ei ole jumittamisesta kyse. Ilmaakaan jarruissa ei ole.
Comment
-
Otetaas uudelleen kun jo kerran kaikki katos näytöltä.
Onko noi käsijarruvaijerit pakko olla vasen oikea kun tuntuu että niitä myydään myös molemmille puolille sopivina?
8D0609721AB Ja R olis etka.cc mukaan oikeat faceliftiin. Sparetolla olis ATE vaijeri AA lopulla mutta ei kerrota puolisuutta. Kuvassa päät olisivat just oikeat eli lieriö satulan päässä ja pituuskin sopivampi 1812 vs. 1775 orkkis. https://spareto.com/products/24-dot-...-parking-brake
Comment
-
Comment
-
Nyt loppuu jo oma ymmärrys. Vaihtelin ässään ttrs satulat ja levyt. Ja nyt polkimessa on reilusti tyhjää alussa. Ja kun esim valoihin jarruttaa niin juuri ennen pysähdystä absit hieman surahtaa. Olen nyt ilmannut jarruja lähes kaikella keksimälläni tavalla. Perinteisesti, imulaitteen kanssa, etupiiri läpi vuotamaan, takapiiri läpi vuotamaan, kulmat ristikkäin auki samaan aikaan ja abs pumppua on läppärillä pyöritetty output testillä. Ja nuo kaikkia noita keinoja on kokeiltu sekä ilman läppäriä että pumppu pyörien. Enää ei itselleni tule mieleen muuta kuin painetta jarrunestesäiliön korkkiin. Olisiko lisää hyviä neuvoja tämän lisäksi?
Comment
Comment