Eli löytyykö s2:iin coilovereita joissa on iskunvaimennuksensäätö. Ja ettei tartte sitten lähettää tolppia johonki saksaan sorvattavaksi. (osaan ittekki sorvata)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Säädettävä alusta s2
Collapse
X
-
Vieras
-
Rally race niminen firma suomessa tekee originaaleista tolpista säädettävät ja iskareita löytyy laidasta laitaan. Hipoversioina toki saattavat alkaa vähän maksamaankin.
KW var3 lienee helpoin ja ei tarvitse tolppia lähettää vaihdossakaan enää.
http://www.alufelgenland.de/shop/ind...09_91010_91012
Tuolta olen itse onnistuneesti tilannut yhden sarjan koni-iskareita, mutta kaikkien kokemukset firmasta eivät ole yhtä hyviä. Kilpailukykyisellä hinnoilla on kääntöpuolensakin siis.
Comment
-
Kiitos vastauksista. Näyttäis että toi KW:n var3 ois nyt ainut vaihtoehto jossa tulee tolpat mukana. FK:lla ois myös, mutta en oo kuullu siitä mairittelevia kommentteja. Mullahan on jo tälläkin hetkellä tuossa Konin säädettävät iskarit. Konin vaimentimista ei oo kyllä pahaa sanottavaa, parhaat vaimentimet, mitä mulla koskaan on ollut. Nyt vaan pitäs saada hieman laskettua tota autoa tehonlisäyksen vuoksi. Taakse on tulossa Whitelinen säädettävä vakaaja, jospa se sillä tuo takapää alkas rauhoittumaan.
Comment
-
Sanokaas mikä niissä takatolpissa on niiin kummallista ja ihmeellistä että lähes kaikki on ns. vaihtotolppasarjoja??
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MJF Näytä viestiEi kai niissä takatolpissa oo mitään sen kummallisempaa kuin etusissakaan. Edessä on ainakin raidetangon kääntövarret kiinteästi jousilautasen alapuolella, se varmasti hidastaa valmiiden tekoa.
Käsittääkseni A4q B5:ssa on on samallaiset takatolpat mutta jousilautanen on n. 3cm. erikorkeudessa, ja se että onko se sitten ylempänä vai alempana? Miten säätömahdollisuudet menee kun on kierrekkin ilmeisesti erikorkeudella?
Comment
-
Sepä se! Juurikin takatolpat on ne jotka joutuu lähettään tehtaalle joista sitten koneistavat säädettävät tolpat!! En oikein haluais maksaa reilua touhutonnia siitä että saan melkeen 20 vuotta vanhoista iskareista säädettävät!
Comment
-
Typ89 ja B5 A4q erilaiset takatolpat. B4q ja B5 A4q samanlaiset.
Rallysystems http://www.rallysystems.com/index.php , värkkäilee tavan iskareista säädöllisiäkin, ainakin Bilsteinistä.
Comment
-
Eilen sain tuon Whitelinen vakaajan, hetihän se piti tuikata alle. Olipahan melkoinen muutos entiseen. Voin suositella.
Comment
-
Osanumeroo en muista, mutta katon kun oon kotona ensiviikolla. Pitäs olla avain jolla saa tuon tolpan auki niin pääsis näkeen sen iskarin numeron, mutta mulla ei oo sellaista avainta.
Muistinpas sen sarjan numeron, eli 35210014.
Comment
-
Kyllä siinä on molempien joustojensäätö. Säätö tapahtuu pienellä kuusioavaimella varrenpäästä ja toinen säätö on tolpanpohjassa. Eli voidaan säätää tolppaa irrottamatta. Ja painot noissa jousien kanssa on: etu 4.8kg ja taka 4.5kg, eli jos jollakin on irtotolpat niin voi punnita ja vertailla painoja.Viimeksi muokannut Jaako; 8.1.2011, 19:50.
Comment
-
Toimii hienosti tuo KW:n alusta. Vakio alustalla kiihdytys vetely oli jäkyttävää. Nyt alustassa kaikki puslat uretaania + toi Whitelinen vakaaja, koko ajan käytös paranee. Jarrupäivitys tuohon oli plussaa. Tuli laitettua Seat Brembon satulat + A8:n 314mm:n levyt. Alkaa jo jotenkin pysähtyynkin.
Comment
Comment