Moro,
Ollut vähän aikaa mielessä pistää vanhukseen uudet etuiskarit, kun alkaa vanhat olla melko heikossa hapessa ja lisäksi suojakumitkin on paskana. Tänään sitten ilmeisesti katkesi kuskinpuolen etujousi, kun jossain vaiheessa töistä kotiin tullessa alkoi tuntua ku tuuli olis nostellu autoa joka suuntaan. Kotipihassa tunnustelin että kuskin puolen etunurkkaa painelemalla on jousitus siltä kohtaa niinku vanhassa Cadillacissa...
Varsinainen kysymys koski siis lähinnä sitä, että minkä merkkisiä tuotteita ois järkevää pistää tuohon kiesiin, kun ei toisaalta huvittais maksaa hirveitä, mutta myöskään en tahdo sellasta efektiä, että keula nousee perää korkeammalle, niinku joskus joissain autoissa näkee. Takapää tuntuis olevan ihan oikealla korkeudella ja muutenkin vaikuttaa että sinne on joku joskus osaa vaihtanu.
Sitten kuinka kauan veikkaatte, että noiden etupään hilppeitten vaihdossa menisi jollain nyrkkipajalla, ku itse ei oikein voi pimeässä kerrostalon pihalla 20 asteen pakkasessa noita vaihdella? :S
Ollut vähän aikaa mielessä pistää vanhukseen uudet etuiskarit, kun alkaa vanhat olla melko heikossa hapessa ja lisäksi suojakumitkin on paskana. Tänään sitten ilmeisesti katkesi kuskinpuolen etujousi, kun jossain vaiheessa töistä kotiin tullessa alkoi tuntua ku tuuli olis nostellu autoa joka suuntaan. Kotipihassa tunnustelin että kuskin puolen etunurkkaa painelemalla on jousitus siltä kohtaa niinku vanhassa Cadillacissa...
Varsinainen kysymys koski siis lähinnä sitä, että minkä merkkisiä tuotteita ois järkevää pistää tuohon kiesiin, kun ei toisaalta huvittais maksaa hirveitä, mutta myöskään en tahdo sellasta efektiä, että keula nousee perää korkeammalle, niinku joskus joissain autoissa näkee. Takapää tuntuis olevan ihan oikealla korkeudella ja muutenkin vaikuttaa että sinne on joku joskus osaa vaihtanu.
Sitten kuinka kauan veikkaatte, että noiden etupään hilppeitten vaihdossa menisi jollain nyrkkipajalla, ku itse ei oikein voi pimeässä kerrostalon pihalla 20 asteen pakkasessa noita vaihdella? :S
Comment