Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ 44 satkuun etuiskarit+jouset kyssäriä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Typ 44 satkuun etuiskarit+jouset kyssäriä

    Moro,

    Ollut vähän aikaa mielessä pistää vanhukseen uudet etuiskarit, kun alkaa vanhat olla melko heikossa hapessa ja lisäksi suojakumitkin on paskana. Tänään sitten ilmeisesti katkesi kuskinpuolen etujousi, kun jossain vaiheessa töistä kotiin tullessa alkoi tuntua ku tuuli olis nostellu autoa joka suuntaan. Kotipihassa tunnustelin että kuskin puolen etunurkkaa painelemalla on jousitus siltä kohtaa niinku vanhassa Cadillacissa...

    Varsinainen kysymys koski siis lähinnä sitä, että minkä merkkisiä tuotteita ois järkevää pistää tuohon kiesiin, kun ei toisaalta huvittais maksaa hirveitä, mutta myöskään en tahdo sellasta efektiä, että keula nousee perää korkeammalle, niinku joskus joissain autoissa näkee. Takapää tuntuis olevan ihan oikealla korkeudella ja muutenkin vaikuttaa että sinne on joku joskus osaa vaihtanu.

    Sitten kuinka kauan veikkaatte, että noiden etupään hilppeitten vaihdossa menisi jollain nyrkkipajalla, ku itse ei oikein voi pimeässä kerrostalon pihalla 20 asteen pakkasessa noita vaihdella? :S

  • #2
    Tai no tarkemmin ajateltuna toi valtamerialusmainen tunnelma saattaa johtua iskarista joka on menny kunnolla paskaksi suojakumin takia, ku jousi päälle päin näyttää ehjältä ainaski. Jouset menee silti mielenrauhan vuoksi vaihtoo...

    Comment


    • #3
      C4 korisen satasen jousilla keula jää alemmas kuin omillaan!

      Comment


      • #4
        C4 korisen satasen jousilla keula jää alemmas kuin omillaan!
        Toimiiko sama kikka myös takana? Tulis ainaki madallus halvaksi. :)

        Tosiaan tuli nyt sitte käytyä vähän tarkkailemassa tilannetta ja kummallakin puolella on sama maavara edessä (2cm vähemmän ku takana, mittasin ovien alareunoista, koska lokarihan ei takana ole puolikaari...) ja jouset tuli katsottua että ehjät ovat! Saattavat kylläki olla väsähtäneet, vaikea sanoa ku iskari varastaa shown niin selvästi... Kuuluuko noissa etujousissa olla vain 5 kierrettä vai onko niitä jossain syvemmällä lisää? Ei varmaan auta muu ku käydä huomenna pieni tarjouskilpailu aamulla läpi, mikä pulju vaihtaa halvimmalla ja nopeiten.

        Sen verran googlea selailin, että Motonetin kama saa jäädä hyllyyn... Ainoastaa ehkä suojakumit kipasen sieltä ku näyttää olevan halvat. Kaippa joku Sachs tai Monroe ja mitä noita nyt on niin kelpaa laadun puolesta vaimentimeksi?

        Comment

        Working...
        X