Auto on A3 1.8TQ -02. Katsastuksessa selvisi yllättäin, että oikea takajousi on poikki alhaalta. Tarkoitus oli, etten autoon laita yhtään ylimääräistä euroa ennen ensi kesää, mutta nyt on pakko jotain tehdä. Eka vaihtoehto oli ostaa vain yksi jousi rikkoontuneen tilalle, mut käyköhän niin, että kohta on joku muukin rikki. Luultavasti ostan kuitenkin eibachin kevyesti madaltavan setin ja vaihdan sen joka kulmaan. Tämä luonnollisesti vaatii enemmän työtä ja nelipyöräsuuntauksen eli 200e jouset + 250e työt. Tämä varmaan järkevä vaihtoehto, siis vaihtaa kerralla kaikki? Mites tuo eibachin sarja, onko kokemuksia? Missään nimessä ei saisi olla liian kova.
Autosta löytyy nämä kaksi varustekoodia:
1JV = rear shock absorption, sports design four wheel drive
L19 = suspension range 19
Voiko noista päätellä, että autossa on sport-alusta? Äkkiä pimeässä mitattuna maasta kaareen on n.66-67cm.
Pro-Kit AUDIA 3 (8L) - 1.8 quattro, 1.8 T quattro, E10-15-004-02-22 - 30mm 25 mm - 209e
Onko tuossa mainittu madallus 30mm eteen ja 25mm taakse verrattuna vakioalustaan vai sport-alustaan? Vai onko tuossa mallissa se sport-alusta vakiona?
Autosta löytyy nämä kaksi varustekoodia:
1JV = rear shock absorption, sports design four wheel drive
L19 = suspension range 19
Voiko noista päätellä, että autossa on sport-alusta? Äkkiä pimeässä mitattuna maasta kaareen on n.66-67cm.
Pro-Kit AUDIA 3 (8L) - 1.8 quattro, 1.8 T quattro, E10-15-004-02-22 - 30mm 25 mm - 209e
Onko tuossa mainittu madallus 30mm eteen ja 25mm taakse verrattuna vakioalustaan vai sport-alustaan? Vai onko tuossa mallissa se sport-alusta vakiona?
Comment