Jos jollakulla muulla olis ko. yhistelmä niin voisitko kertoa kokemuksia et kuinka paljon vetelee urissa? Mää vaihoin entiset barumit toissa kesäksi pirelleihin siinä toivossa että tuo vetely johtuis osaksi halvoista kumeista mutta ei ollu vaikutusta. Ja jos joku osaa neuvoa et miten sais suuntavakaammaksi muutenku 17:siin/kapiampiin siirtymällä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2 + 225/40-18 kokemuksia
Collapse
X
-
Onko pyöränkulmat tarkastettu?
Kuluuko renkaat tasaisesti?
Vanteen et:tä muuttamalla voi saada myös raideleveyttä muutettua, jolloin tuo vähenee.
Renkaiden olan muoto vaikuttaa myös, eli mitä pyöreämpi se renkaan ulkolaita on, sitä vähemmän vetelee, terävä pokkaus taas enemmän.
Alustan puslien kunto? Mikäli apurunko tms. osa voimansiirrossa elelee omaa elämäänsä, voipi vaikuttaa.
Itsellä menossa tuohon vanhukseen talven mittaan juurikin läjä puslia ja iskarit uusiin.
-
Juu on kulmat tarkastettu ja renkaat kuluu tasaseen ja polypuslat laitoin vuosia sitte. et35 tällä hetkellä ja oon ymmärtäny että rengasta sisäänpäin tuomalla saa käytöstä rauhottuun mut ei oo varaa milliäkään ku nyt jo pysyy raietangonpään nurkka puhtaana. Ja talvirenkaat jotka on vakio 16:set parasta aikaa alla ja menee niinku kiskoilla ois.
Comment
-
Omaan ässään vaihdettu jokaikinen alustan pusla (powerflex/uusia alkuperäisiä), etu- ja taka-apurunkojen puslat (alumiinia), kaikki moottorin, vaihteiston ja perän puslat (034motorsport/uusia alkuperäisiä) ja edelleen vetelee 225/40-18 kesärenkailla. Vielä tulee coiloverit ja uudet iskarin yläpään laakerit, jonka jälkeen luovutan mikäli ei vetely lopu.
EDIT: Pyöränkulmat tarkistettu/säädetty kolmeen kertaan.
Comment
-
Mikä Pirelli kyseessä? Ainakin oman kokemuksen mukaan PZero Nero on aivan tolkuttoman kova vetelemään juuri tuon aiemmissa viesteissä mainitun jyrkkäolkaisuuden takia. On kyllä muuten varsin napakka ja tunnokas ajettava ja sporttisuutta on vaikka muille jakaa - vetely kyllä sitten paheni mitä pienemmäksi kulutuspinta kävi.
Comment
Comment