Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 + 225/40-18 kokemuksia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S2 + 225/40-18 kokemuksia

    Jos jollakulla muulla olis ko. yhistelmä niin voisitko kertoa kokemuksia et kuinka paljon vetelee urissa? Mää vaihoin entiset barumit toissa kesäksi pirelleihin siinä toivossa että tuo vetely johtuis osaksi halvoista kumeista mutta ei ollu vaikutusta. Ja jos joku osaa neuvoa et miten sais suuntavakaammaksi muutenku 17:siin/kapiampiin siirtymällä?

  • #2
    Onko pyöränkulmat tarkastettu?
    Kuluuko renkaat tasaisesti?
    Vanteen et:tä muuttamalla voi saada myös raideleveyttä muutettua, jolloin tuo vähenee.
    Renkaiden olan muoto vaikuttaa myös, eli mitä pyöreämpi se renkaan ulkolaita on, sitä vähemmän vetelee, terävä pokkaus taas enemmän.
    Alustan puslien kunto? Mikäli apurunko tms. osa voimansiirrossa elelee omaa elämäänsä, voipi vaikuttaa.
    Itsellä menossa tuohon vanhukseen talven mittaan juurikin läjä puslia ja iskarit uusiin.

    Comment


    • #3
      Juu on kulmat tarkastettu ja renkaat kuluu tasaseen ja polypuslat laitoin vuosia sitte. et35 tällä hetkellä ja oon ymmärtäny että rengasta sisäänpäin tuomalla saa käytöstä rauhottuun mut ei oo varaa milliäkään ku nyt jo pysyy raietangonpään nurkka puhtaana. Ja talvirenkaat jotka on vakio 16:set parasta aikaa alla ja menee niinku kiskoilla ois.

      Comment


      • #4
        Kyllähän itsellä hieman tuolla koolla uria hakeli. Itsellä rauhoittui huomattavasti urien hakeminen kun löysin kolmen vuoden hakemisen jälkeen väljät puslat. Etuapurungosta oli taaimmaiset puslat loppu, tätä ei huomannut kuin ottamalla apurunko irti.

        Comment


        • #5
          Joo no pitänee itekki tilata kaikki puslat apurunkoihin jos sais itteensä niskasta kiinni ja vaihtas ennen ens kesää ku eipä niitä tainnu tulla polypuslasetissä. On kuitenki melko surkeen näkönen 17:silla.

          Comment


          • #6
            Ei siitä täysin suuntavakaata saa tuolla rengastuksella. Talvirengas on niin pehmeä että sillä ei vetele, vaikka olisikin samaa kokoa. Pitäs löytää joku mahdollisimman pyöreäolkainen rengas, esim. gy ef1 asymmetric näyttäs semmoselta, tiedä sitten toimiiko.

            Comment


            • #7
              Omaan ässään vaihdettu jokaikinen alustan pusla (powerflex/uusia alkuperäisiä), etu- ja taka-apurunkojen puslat (alumiinia), kaikki moottorin, vaihteiston ja perän puslat (034motorsport/uusia alkuperäisiä) ja edelleen vetelee 225/40-18 kesärenkailla. Vielä tulee coiloverit ja uudet iskarin yläpään laakerit, jonka jälkeen luovutan mikäli ei vetely lopu.

              EDIT: Pyöränkulmat tarkistettu/säädetty kolmeen kertaan.
              Viimeksi muokannut voveli; 1.11.2010, 13:32. Perustelu: lisäystä

              Comment


              • #8
                No osaako kukaan arvioida tai onko kokemusta 225/45-17 rattaista vai pitäskö tyytyä 205/50-17 kokoon jotta sais suuntavakaan kulkineen. Oishan tuo varmaanki ehkä joku musta ultraleggera valkosessa autossa ihan jonku näkönen ja sais jousittamatonta massaa pienemmäks.

                Comment


                  #9
                  Misukan PS3 ei vetele yhtään, vaikka olis kulunut 5 milliin. Ainut rengas omassa mikä toimii täysin tuossakin asiassa oman kokemuksen perusteella. Koko 225/45 17". Tuskin paljoa 18 tuumasena pahenee.

                  Comment


                  • #10
                    Itsellä myös tuolla rengastuksella ja ihan hyvin menee. Paljon on kiinni just tuosta pyöreä olkaisuudesta.

                    Comment


                    • #11
                      Mikä Pirelli kyseessä? Ainakin oman kokemuksen mukaan PZero Nero on aivan tolkuttoman kova vetelemään juuri tuon aiemmissa viesteissä mainitun jyrkkäolkaisuuden takia. On kyllä muuten varsin napakka ja tunnokas ajettava ja sporttisuutta on vaikka muille jakaa - vetely kyllä sitten paheni mitä pienemmäksi kulutuspinta kävi.

                      Comment


                      • #12
                        Pzero rossot on nuo kumit ja pitänee näemmä kiinnittää huomiota seuraavien kumien oston yhteydessä enemmän tohon olan pyöreyteen

                        Comment

                        Working...
                        X