Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Millä korjata rikkinäiset C4 ajovaloumpion kiinnikkeet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Millä korjata rikkinäiset C4 ajovaloumpion kiinnikkeet

Taas jäi yksi kiinnike käteen, milläs olette näitä korjailleet? Kuuleman perusteella en liene ainoa. Kiinnikkeet ovat tallessa mutta eihän näissä mikään liima pysy.

Patenttivanteesta (reikäraudasta) leikkelee käypäsiä? Kuvaa laittaa tarkemmin?

Comment

Minä korjailin Golffin kiinnikkeitä muoviliimalla. Jokin 2k liima se oli.
      Sillä on pysynyt jotenkin.
      Sikat sun muut ei pysy.

Comment

Itse korjasin aikoinaan edellisen Golfin valojen korvakkeen pellinpalalla ja lasikuitukitillä.

Comment

Puhdistus asetonilla ja kolvilla sulattelemaan palat yhteen. Tarvittaessa voi leikata vastaavasta muovista lisäainetta saumaan.

Comment

itse tein laminoimalla yhden korvakkeen korjauksen.

putsaus, karhennus jne triviaalit..

laminointiin paksua kangasmattoa + epoksiliimaa (2komp). kangas märäksi ja massaa ympärille -> on melko hyvin kestäny, ja ei se ainakaan korjauskohdasta enää hajoa, vierestä korkeintaan ;)

Comment

Tässä yksi pikku-projekti aiheesta: Ehjästä umpiosta otin lasikuitumuotin kyseisen korvakkeen kohdalta, ja sen avulla laminoin lasikuitukorvakkeen hajonneeseen umpioon. Muotitus sen verran yli vauriokohdan, että muotojensa avulla se paikottuu suoraan oikeaan kohtaan hajonneessa umpiossa. Kilikalimustaa vielä päälle ja hyvä tuli, hyvin tuntuu kestävänkin (yli 1,5v nyt ollut).
              Attached Files

Comment

Näppärää, kun sen osaa :)
                Itellä ainakin sormi sen verran keskellä kämmentä, etten lasikuidun kanssa ole vielä tohtinu mitään harjotella.

Tuohan näyttää paremmalta kuin orggis kiinnike.

Comment

Working...
                X