Vaihdettiin autoon etu- ja taka-apurunkojen etupuslat. Nyt sitten käytin auton pyöränsuuntauksessa paikassa x. Syynä puslien vaihtoon oli puslista kuuluva kolina ja auton vetely urissa. Nyt sitten ne hävisivät mutta pyöränsuuntauksen jälkeen auto haluaa hakea hieman oikealle, ei paljoa mutta ei kuitenkaan mene suoraan niinkuin sen pitäisi. Puslaremontissa apurungot irroitettiin autosta ja pyrittiin laittamaan takaisin samoille paikoille niin tarkasti kun on mahdollista. Lisäksi laitettiin taakse rs4-kallistuksenvakaaja jos sillä nyt tähän voi olla mitään osuutta.
Liitteenä on kuva suuntausraportista ja äkkiseltään omaan silmään osuu vain ohjearvoista ulos menevä vasen camber edessä. Voiko se (tai joku muu noista arvoista) olla syyllinen tuohon auton hakemiseen oikealle? Joku asiasta tietävä osaa varmaan sanoa jotain?
Liitteenä on kuva suuntausraportista ja äkkiseltään omaan silmään osuu vain ohjearvoista ulos menevä vasen camber edessä. Voiko se (tai joku muu noista arvoista) olla syyllinen tuohon auton hakemiseen oikealle? Joku asiasta tietävä osaa varmaan sanoa jotain?
Comment