Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Maski ja lisävalot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Maski ja lisävalot

    Onkos tietoa mistä löytyy vm.-98 C5 mallin A6 farkkuun keulaan rekisterikilven alapuolelle olevaan säleikköön kromireunusta? Oon jossain malleissa nähnyt, liekö johonkin varustepakettiin kuulunut.
    Samalla miettinyt lisäpitkien laittoa, laittaisko norm."ulkopuoliset" ja heräskin kysymys että mitäköhän katsastusmies sanoisi jos laittaisi sumarien viereen upotettuina.

    #2
    Kaipa ne lisäpitkät voi sinne laittaa, ainakaan ei ole tullut vastaan mitään minimikorkeutta kuin lähivaloille.

    Alkuperäinen kirjoittaja AKE ohje 79/208/2004
    Lisäkaukovalaisimet saa asentaa ottaen huomioon symmetriasta ja enimmäisvalovoimakkuudesta annetut määräykset. Lisäkaukovalot saa asentaa katolle vain, jos ne voidaan asentaa etuakselin etupuolelle. Kaukovalaisinten sijoittelu on siis sangen vapaata.

    Comment


    • #3
      Käytännössähän lisäpitkän suuntaus menee sitä tarkemmaksi, mitä alemmas sen laittaa, pienempi heitto tiessä nostaa valot "pois" tiestä ja metsään. Muutenhan tuo on ihan ok ratkaisu.
      Itse aikanaan laitoin fiudeen metalliverkosta maskin ritilän ja sen taakse lisärit. Toki se maski verkon laadusta riippuen hieman heikentää valotehoa, mutta silloin oli melkein ainut ratkaisu saada lisätuikut kytkettyä.

      Comment


        #4
        Olisko tuo kromireunainen puskurin keskiritilä ainakin faceliftissä ihan vakio. Mulla on sellainen. Perhealbumi tarjoaa satin blackin ohella myös vaihtoehtoa chrome, mutta vain V8:iin tai S6:een. Onko se sitten kokonaan chrome, en osaa sanoa.

        Comment


          #5
          Oletko katsonut noita svedujen valoramppeja? Itselleni tulossa c4:seen kilven alle upotettuna 4 valon ramppi. Tuolla sivuilla esimerkkejä c5:sen osaltakin (mielestäni monteringsexempel otsikon alla oleva 4 valon ramppi siistein) www.extraljus.se
          Toimittavat suomeenkin ja umpiot on e-hyväksytyt- noissa pienimmissä referenssiluku 10 (eli mulla päävaloissa 2*30 lisävaloissa 4*10, eli yhteensä 100) Suomessa tietenkin pitää olla parillinen määrä jolloin käytännössä 4 valon ramppi ainoa vaihtoehto

          Comment

          Working...
          X