Onko jollakulla hyvää linkkiä mustiin maskin renkaisiin (A6/4B). Kiiltoa liikaa kun autossa nyt kaksi kromiosaa, maskin kehys saa jäädä, renkaat ei.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
MUSTAT RINKULAT
Collapse
X
-
Anonyymi
Menee jonminverran OT, mutta kuitenkin:
Näin tässä yhtenä päivänä hopeanharmaan uusikoppaisen A6:sen..oli jonkun Lidlin aluepomon työsuhdeauto. Ja koska kyseessä oli työsuhdeauto, oli siitä jätetty tilatessa yhtä jos toista turhanpäiväistä pois..kuten esim "kiiltolistapaketti"..
Eipä voi muuta sanoa kuin että hiton hyvin sopi vaaleaan A6:seen kromilistojen tilalla olevat mustat listat!!!!
Comment
-
Niin - makuja on monia, kuulemma huonojakin - perheemme tuoreempi rinkeliauto on musta tummanharmain muoviosin ja kattokaitein ja mustilla lasilistoilla. Istuu mustaan luonteeseeni varsin hyvin. Tarkemman tutkimuksen jälkeen krominkiiltoa onkin kolmessa kohdassa - maskin kehys ja rinkulat sekä takaluukussa rinkulat, huh kuinka ahdistavaa kiiltomäärää;)
Coupessa ainoat rinkulat ovat ratin keskiössä, kylkilistoissa sentään audin merkit jäljellä.
Jukka, Mastonin deodorantti on hauska vitsi, valitettavasti rinkuloiden kromi ainakin aikaisemmissa niin kovaa ettei karhene riittävästi että maalin saisi pysymään kiinni muuten kuin teipillä ja nitojalla
Comment
-
Anonyymi
"Oliver"
Tässä lista-asiassa auton värillä onkin ratkaiseva merkitys. Musta ja useimmat tummat värit + kromilistat sopivat hyvin keskenään..sen sijaan vaaleat värit ja tummat listat ovat yllättävän hyvännäköisiä.
Oma Audi on punainen ja olen 100% varma siitä että se on kanssa kromilistoilla paremman näköinen kuin olisi mustilla, mutta siihen hopeiseen A6:een taas ne mustat listat istuivat aivan hiton hyvin.
Comment
-
Oliver: kyllä mä olen vetässyt tuosta omastani mattamustalla ja sitä ennen olen suorittanut kunnollisen karhennuksen jne. Kohtuudella on pysynyt, kerran olen maalannut uudestaan kiveniskemien takia. Kilometrejä Maston mattamustilla rinkuloilla takana n. 50tkm. Ei siis mikään vitsi.
Comment
-
En tiedä onko nyky Audien rinkulat samallalailla tehty kuin n.15v vanhempien, joihin omatkin rahkeet on riitänyt, mutta tuohon aikaan tehdyistä rinkuloista onnistuu pienellä hedelmäveitsellä kuoria kromipinta pois jolloin maalaminen onnistuu vallan hyvin. Vaatii tosin hieman hermoja & aikaa... Kromin päälle maalin tarttuminen on mitä on.
Comment
Comment