Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 Avant ovien alalistat hapertuneet..

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B5 Avant ovien alalistat hapertuneet..

Ensinnäkin tervehdys kaikille paikallisille, olen suht. tuore audifiili.

..Niinkin tuore, että tässä vasta kartoitan ulkomaantuliaisen vikoja ja korjaustarpeita.. Viimeisimpänä vastaan tuli ovilistat, joiden kiinnikkeet ovat melko lahjakkaasti murentuneet. Itse listatkin ovat paikoin halkeilleet ja näinollen vaihdon tarpeessa. Autossa kuin autossa suht. yleinen ongelma kaiketi, mutta mistä korvaavia listoja olisi paras etsiä? Uusia tai hyväkuntoisia käytettyjä.. Aikataulukin on toki muotoa "mahd.nop.", jotta saadaan kärry huolettomaan ajoon.. ja voi sitten keskittyä noihin sähköpuolen juttuihin.

Jos joku ystävällinen osaisi ohjastaa Audinyyppää oikeaan suuntaan, niin olisin erittäin kiitollinen.. :)

Minä noita olen Saksasta toimittanut. 4 listaa 120e ja kiinnikkeet 50c/kpl

teppo.kalske@iki.fi

Comment

Ok, hyvä tietää.. Ja kiitti esimerkillisen ripeästä vastauksesta. :) Tsekkaan nuo kiinnikkeet / korin muut huoltotarpeet huomenissa ja palailen asiaan spostitse!

Comment

Tepolta itsekin tilasin muutama kuukaus sitten, joten suosittelen. Listat ovat sitten etureunastaan ruuvilla kiinni. Omat listat oli niin hapertuneet että irtosivat murusina ilman voiman käyttöä, paitsi tuosta päästä. Siihen mutteriosaan jäi kiinni köntsä muovia joka piti repiä irti. Ulkopuolelle käy sitten 7mm hylsy ja sisäpuolelta väännät ruuvin auki. Tosin varaudu siihen että ruuvi on niin ruosteessa että katkeaa kun yrität vääntää auki. Kiinnikkeet olivat kyllä kestäneet.

Comment

Slamitilta saa myös noita listoja halvemmalla kun marmorilta.

Comment

Working...
          X