Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jarruremppa audiin kohtuuhinnalla pk-seudulla?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Jarruremppa audiin kohtuuhinnalla pk-seudulla?

Terppa,

Tietääkö joku hyviä audi-korjaamoja pk-seudulla, joissa hinnat kohdillaan?.

Kiesi on A4 1.8t b6 bex-koneella (190hv), jossa ilmeni olevan erilaiset jarrut kuin perus-turbossa. Audicenterissä levyt ja palat (eteen ja taakse) yhteensä 500e+päivän työt päälle... ei kestä berberos tollasia summia!.

nimim. köyhästä vois tuntua pahalta...

Sitten vaan tarvikekauppaan ja työkalut käteen.. :)

Comment

Tai jos ei pysy työkalut kädessä niin tarvikekaupasta osat ja sitten korjaamoon omat osat mukana niin ei tarvitse maksaa kuin työstä.

Comment

Omaan tilasin EBC:n palat ja levyt englannista. Tuli maksamaan saman verran kun ois maksanu marmorilla orggis rensselit. Nyt vain jarrut toimii paremmin ja huomattavasti vähemmän jarrupölyä. Ihan vain vinkkinä.

Comment

Täällä palstoilla nimimerkki Metsässä eli Järvisen Mikko (MJFiksaus) on huoltanut ja tehnyt korjauksia minun autoon viime ajat. Ajat on saanut nopeasti, kustannusarviot pitäneet, kommunikoitu ilmitulleet, työn jälki hyvä ja hinnaltaan ok. Paja on pitäjänmäessä.

Comment

Kiitti vastauksista ja erityisesti Yonaz:lle! Kyselenpä Mikolta asiasta...

Comment

Kysy tarjous myös tuolta: http://www.leppasuonhuoltokorjaamo.com/

Suosittelen!

Comment

Heip.

Mullakin on nuo suuremmat 312mm jarrut (vaikka toisin luulin), jos sitä tarkoitat. Samat palat kai noihin menee kuin niihin pienempiinkin. Mä ostin Slamitilta ne zimmermanin reijitetyt jarrulevyt ja laittelin itse.

Mutta tossa Juslassa on tuo Helsingin turbohuolto, joka tekee kaikenlaisia huoltoja. Oon käyttänyt omiani siellä (ku oon siinä vieressä töissä) ja homma toimii ja hintataso mielestäni matala. Kysyppä sieltä.

Sillä omistajalla on muuten itellään B5 avantti..

Comment

No nyt on Timpat ja Tepot Vauhdissa...

Sinne Turbohuoltoon onkin jonkunasteisia yhteyksiä.
                  Mä voin kysellä sieltä.

Comment

Working...
                  X