Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

FK-köningsport, KW-variant 1 vai joku muu alustasarja?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Vastaanpa omaan kysymykseen jousijalasta. Eli mittasin jousijalan ja mulla se oli 55mm halkaisijaltaan, juuri mahtui mittamaan rengas paikallaan. Kyseessä siis vajaavetoinen profiilin kulkine.

    Nyt sitten pähkäilemään vielä alustavaihtoehtoja jos saisi kesäksi autoa tontitettua. Varmaan kuitenkin KW-variant 2 tai H&R:n jokin malli tulossa.

    Comment


    • #62
      Kannattaako sekaantua FK:n street malliin,sattui vain silmään hyvin edullinen sarja.Ainoa vain mietityttää,että sopiiko quattroon koska sitä ei erikseen mainita enkä löydä fk:n sivuilta mitään infoa.
      Kulkine siis on A3 8P Quattro.

      Comment


        #63
        FK on kiinakuraa. Varaudu ongelmiin. Hyvällä tuurilla toimii.

        Comment


        • #64
          En laittais kyllä enään fk:n alustaa, kahdessa autossa ollu ja uudesta asti kolisivat edestä. Ensimmäisessä oli tuo street ja ei kestänyt vuottakaan alla. Toisessa oli fk-silverline, se toimi mutta kolisi kokoajan.

          Comment


          • #65
            No laadun kyllä arvasin,kun uusi sarja maksaa noin 300€ Ajattelin kuitenkin kahdesti ja päätin olla ostamatta. Olisiko ehdotuksia Missä hinta ja laatu kohtaa? Tarkoitus olisi laskea noin 40mm.

            Comment


            • #66
              Kyselläänpäs onko kenelläkään kokemuksia ST Coilovereista:
              http://eu.tunershop.com/Suspensions/.../ST_Coilovers/

              Ilmeisesti jotain Weitecin jäänteitä, nykyään KW suunnittelussa / valmistuksessa mukana. KW:n sarja on vähän turhan tyyris. ST alustan saisi kolmisen sataa edullisemmalla.

              Comment


                #67
                On kokemusta ST:stä a4 avant -09 q:ssa.

                Ostin viime syyskuussa ja asentelin samantien alle. Pari kk kohtuu hiljaista ajoa, mutta sitten alkoi vähän ympäri autoa kuulua matalissa nopeuksissa vaimeaa kolinaa. Eilen vaihtelin taakse uudet Koni iskarit ja peräpää hiljeni, nyt suunnittelen mistä eteen uudet iskarit, että senki sais hiljaseksi. Kalliiksi tulee tämmönen ja kaduttaa, ku en laittanu paria sataa enempää kunnon sarjaan. Eli en voi suositella.

                Jonkin verran löytyy internetistä samanlaisia ongelmia porukalla ja osa on saanut iskarit takuuseen korjautettua. Osa taas ei.
                Viimeksi muokannut Marqs; 23.1.2015, 21:18.

                Comment


                • #68
                  Selvä peli. Eli pysytään KW, Eibach, H&R linjalla. D2 ja BC Racing sarjat eivät ilmeisesti vieläkään ole TUV hyväksyttyjä? Ei jaksais alkaa konttorilla tappeleen.

                  Comment


                  • #69
                    Mitäs raati on mieltä jos alustassa on suurin sallittu etuakselipaino 1080 ja otteessa on 1105 että onko mitään merkitystä tuolla 35kg erolla? Ei tarvitse vastata katsastuksessa tulee ongelmaa ymym vaan lähinnä nyt konkreettista eroa, on verrattavissa alimitoitettuun renkaaseen? Maahantuoja sanoi näiden kahden alustan eroksi (tuotenumeroissa yhden numeron ero) takajousien jäykkyyden, joka kuulostaa vähän hassulta ku toisessa on 1080 ja toisessa 1180 akselipainot eteen.

                    Comment


                    • #70
                      Eipä se normaalissa käytössä juuri merkinne. Silloin tietysti jos sinne akselille oikeasti kohdistuu se 1100kg kuorma niin saattaa jotain eroja löytyä ääritilanteissa. Jousivakio tuossa "kevyemmässä" sarjassa on pikkaisen pienempi eli joustaa enemmän/helpommin ja keula tulee pari milliä alemmas.

                      ps. 25kg ero noilla.

                      Comment


                      • #71
                        Herätelläämpä vanhaa lankaa vähän. Semmoinen pikainen kysymys että onkohan normi satkussa ja urssissa samat tolpat? Saisin hakea tolpat yhdestä 2.6 avant quattrosta jos haluan. Takoitus olisi sitten lähettää ne KW:lle ja näin ollen urssi pysyisi kokoajan ajossa. Varaosanumero on viimeistä kirjainta lukuunottamatta sama.

                        Juu elikkäs tietenkin niissä on eroja koska näissähän on käytetty monia eri jarruja. Viimeinen kirjain kertoo minkälaiset jarrut autossa on. Laitanpas tähän ylös jos joku joskus tarvitsee samaa tietoa

                        Tolppien osanumeron viimeinen kirjain
                        AA = G54/ATE57
                        G = Ufot
                        AC = HP2
                        AB = G60
                        Viimeksi muokannut Killeri; 12.3.2018, 18:31. Perustelu: Viestit yhdistetty. Älä tee heti perään uutta viestiä, vaan editoi vanhaa.

                        Comment

                        Working...
                        X