Katsastuksia ajatellen helpompaa valita joku muu kuin BC (ei hyväksyntää).
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
FK-köningsport, KW-variant 1 vai joku muu alustasarja?
Collapse
X
-
Vaikuttaa noi BC-racingin alustat kohtuu samalta kun D2 nimellä myytävät. Kokemuksia olisi kyllä kiva saada, sillä hinta on sopivan oloinen ominaisuuksin nähden. kw tarjoaa omalle kohdalle sopivan materiaalin etutolpissa, lähes sopivan jäykkyyden ja sopivan ajokorkeuden, joten samat pitäisi löytyä mielellään parempana jos mahdollista.
Comment
-
Mulla ollut nyt vuoden verran Audissa Supersport Black evolution, kuulemma jotain tekimistä KW kanssa.
Tähän asti toiminut todella moitteettomasti ja ennen kaikkea edullinen ja mukaan tulee TUV laput.
Olin kyllä ostamassa ihan muuta, mut tommonen jäi käteen monen mutkan jälkeen tyytyväinen olen ollut.
Comment
-
Löyty lötkön alta H&R:n jouset. Evo-lötköön oli ajatuksissa uusia tuo alla oleva tehtaan 1BE-sportsatsi. Oliko kellään kokemusta noiden ristiin käypäsyydestä? Meneekö typ44 jouset ja iskarit C4:n? Iskareiden luulisi menevän, enkä näe hirveesti syitä miksei menisi jousetkin, kun akselipainotkin on samalla läänillä.
Comment
-
Menee vähä aiheen viereen. Mistä saan selville jousijalan halkaisijan? Autona A3, 8p, 2.0FSI vuosimallia 2004. Eri alustasarjoja katsellessa törmää aina mainintaan, jossa jousijalan halkaisija on 50mm tai 55mm. Kysymys olikin, että kumpi on oikea?
KW:n ja H&R alustat lähinnä itsellä mielessä. KW variant 2 alustasta itsellä vain positiivisia kokemuksia.
Comment
-
Viitsitkö avata vähän nyt noita variantteja ja alustarakenteita, kun tuntuu että puhutaan joko eri asioista, tai sitten minä en vaan saa kiinni.
Saataa olla, että muistan tuon eron väärinkin. Kaverin auto oli S3 ja siihen ei táhtonut löytyä alustasarjaa, kun kaikki tarjolla olleet olisi olleet 50 mm, tarve olisi ollut 55 mm. Tämä tulee nyt henkilökohtaiselta kovalevyltä, eli kuva saattaa olla värittynytkin. Jonde varmaan oikaisee, jos puhun ihan paskaa.
Comment
-
Jätetään ylimääräiset A:t sekoittamasta pakkaa. Mutta mk1 A3 8L korimallin a3 ja s3 on toimitettu vain yhden kokoisilla tolpilla, niissä ei ole eroa. Vasta 8P mallissa on kahta kokoa riippuen moottorista ja jarrujen koosta. Vanhempaan vermeeseen on tarjontaa vaikka kuinka. On mahdollista että, joku asiasta tietämätön myyjä ei tiedä sitä että eri kokoiset tolpat tuli vasta mk2 a3 8P A3, S3 ja RS3 malliin ja siksi kyselee tyhmiä myös vanhemman mallin omistajilta.
Comment
-
Alustarakenne on pohjalevyksi kutsuttu verme(tai joku muu miljoonista suomennoksista, mikä konsernin sisällä voi parhaimillaan olla neljällä merkillä sama.
A sarja on tutummin Golf alustaiset autot, mk1 oli A1, mk2 A2, mk3 A3, mk4 A4, mk5 A5 jne
B sarja on taas audipainotteinen ja käsittää 80 ja A4 mallinimen vermeet ja pari passattia ja juokse korimallien mukaan kuten golffikin.
C sarja käsittää isommat audit kuten 100, urs6, A6 jne ja sama kun yllä.
Variantti on suomenkielessä, muunnelma, muunnos, toisinto, variaatio. Eli A5 muutoksen kohdalla on käytössä kahta eri tolppaa.
Comment
-
[LEFT]Mielenkiintoista. Tämä pitänee pilkkoa omaksi aiheekseen. Jos olen ymmärtänyt oikein niin nämä eivät välttämättä kulje käsi kädessä, näin C5 A6 on osin samaa aikakautta kuin B6 A4. Taisi olla niin että se uusi tekniikka joka tuli ensin C5 A6:een, design mukaan lukien siirtyi sitten aikanaan B6 A4:een.
[/LEFT]
Comment
Comment