Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tummapohjaiset etuvalot?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Tummapohjaiset etuvalot?

    Moro

    Osaisiko joku kertoa että onko A4 b5 malliin olemassa tummapohjaisia etuvaloja joilla näkisi eteensä myös pimeellä ja jotka ei olisi akvaarioita ekan sadepäivän jälkeen? Tämän tyyliset olisivat hakusessa: http://www.ad-tuning.de/shop/product...--Schwarz.html xenonivalmius olisi tietty plussa. Kaikki puhuvat depoista, ovat varmaan hyvät joo mutta niissä on krominen sisusta myös ei-heijastinpinta osassa, tahtoo mustan :)

  • #2
    Jos jatketaan tänne, tai ainakin käydään tämä läpi:
    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=75154

    Comment


      #3
      Kävin läpi ja aika hiljasta tuntui olevan. Ajattelin että uuden aiheen pykäys herättäisi jonkun joka jo omistaa tummahenkiset valot.

      Vanhoista valoista tipahti motarilla vilkku tielle ja lasi sekä kiinike rikki niin tuli hyvä syy hommata näyttävemmät(sekä tielle että ulkonäölliset näyttävemmät ;p) valot.

      Comment


        #4
        Kävin läpi ja aika hiljasta tuntui olevan. Ajattelin että uuden aiheen pykäys herättäisi jonkun joka jo omistaa tummahenkiset valot.
        Niin että kun ei porukka suositellut noita niin ajattelit jos uudessa topicissa suositeltaisiin..? Ei tosiaankaan ole järkevää aloittaa uutta topiccia kun on samasta aiheesta, mutta eri otsikolla olemassa topic.

        Comment


        • #5
          http://kauppa.completos.fi/Published...ode=FKFSXAI303 tuommoset mulla on itellä tosin nuo annelit on erillaisilla valoilla mutta muuten samat.
          Hyvin on nähny ajaa valoilla pimeälläkin ja lisäksi nuo semonit on helppo laittaa nuihin ku on se pallastien paikka taka kannessa.

          Comment


            #6
            Kyse ei ollut siitä että noita pitäisi mulle suositella, vaan halusin tietää onko olemassa toimivia tummapohjaisia valoja, ei välttämättä juuri nuo mainitsemani vaan vastaavan tyyliset, nuo linkittämäni lyhdyt olivat vain havainnolistava esimerkki siitä mitä haen.

            Ajattelin myös että olisi mahdollista että on joku kaveri joka omistaa tummat, mahdollisesti jopa toimivat valot, joka ei välttämättä lue/huomio tuota edellisen topikin loppua. Nyt kun kyse oli vielä nimeomaan näistä tummapohjaisista valoista niin senkinpuolesta ajattelin että uuden aiheen voi laittaa pystyyn.

            Comment


              #7
              Antti5; Onko ollut ongelmaa että keräisi huurretta sisäänsä tai muutenvaan vettä? Oletko pitkään ajellut noiden kanssa?

              Toinen mikä noissa joissakin valoissa mietityttää on se että kuinka laadukkaat muovit niissä on, parikesää kun on ajanut ja siihen on lihapullan kokosia mehiläisiä lennelly päin lampunlasia niin kuinka kraatereille ne menee ajan kanssa?

              Comment


              • #8
                Ei ole huurretta tai vettä kerännyt sisään ainakaan minulla olon aikana. Valot oli autossa paikallaan kun minulle tuli ja kunto on aikalailla sama kuinailloin tuo suoja vali(muovi) on hieman kyllä kulut nuissa eli jotain jalkiä on jostain hiekan pölystä ja kivistä tullut mutta ei mitään isoja jäkiä sellainen tasaisen harmaa läntti on ja nuista valoista en tiedä että kuin kauan on autossa ollut ennen minulle tuoloa.
                Nyt on tullut ajatus että laitan nuihin suoja kalvot että ssan nuo hamaat läntit pois. Valokeilaan tai tehoon nuo mielestäni ei ole vaikuttanut.
                Tyytyväinen olen ollut valoihin..

                Nii ja tuhon laatuun ei voi muuta sanoa kuin et sitähän ei koskaan tiedä kun kyseessä on muovinen suoja lasi..

                Comment

                Working...
                X