Ostin meidän autoon Feloxin koukun ja vaikka papereissa luki, että joutuu leikkaamaan takapuskurin auki, niin mahtui kuin mahtuikin nätisti tulemaan alta eikä tarvinnut yhtään kikkailla asennuksen kanssa. Hinta oli ~170 eur.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mistä vetokoukku S2:seen?
Collapse
X
-
Minulle tuli lopulta monen mutkan kautta Westfalian irtokoukullinen malli. Koukku löytyi erään kerholaisen hyllystä, joten erityistä hankintapaikkaa en osaa suositella. VAG-liikkeestä/Westfalia -jälleenmyyjiltä niita saa, jos ovat edelleen tuotannossa. Hinta kuitenkin aika rapea, jotain kahdeksansataa rahaa halusivat VAG-liikkeessä koukusta ilman sähkösarjaa. Tarvikeliikkeessä hinta varmaan vähän järkevämpi, tuskin halpa kuitenkaan. Hintaa lukuunottamatta koukku on tosi mainio. Koukku irrotettuna ei ulospäin huomaa lainkaan, että autossa vetokoukkuoptio on. Pahoin pelkään, että koukun saatavuus S2:seen saattaa muodostua ongelmaksi.
Comment
-
C4 ässään tuli kesällä asennettua halvin mahdollinen, eli Fixuksen kiinteä. Olin yllättynyt, miten vähän tuo haittaa auton käyttöä. Joissakin aikaisemmissa koukuissa on kuula ollut kiinni profiilipalkissa, johon ennemmin tai myöhemmin kolauttaa sääriluunsa tosi kipeästi. Fixus ei paljoa tule puskurista ulos ja kuulakin on joutsenkaulan päässä.
Kiinteä on ehdoton valinta, koska siihen saa koiran hihnan kiinni tarvittaessa, esim. treeneissä.
Comment
-
Koukuntarpeet ainakin allekirjoittaneella ovat aika spontaaneja. Mitä olen irtokoukullisia nähnyt, koukkuosa on normaalisti säilössä pussissa jossakin tavaratilan pohjan alla vararenkaan vieressä.
Kun on koiran kanssa autolla liikkeellä ja pitäisi saada hurtta hetkeksi kiinni, ei yleensä lähimaillakaan ole mitään pistettä. Auto ainakin on aika ulokkeeton esine.
Comment
Comment