Koetin haulla etsiä, mutta tuloksetta...tai sitten ei vaan hakutermit osu kohdalleen.
Eli siis evolötkö(C4) 2.3E kyseessä. Saksalaisesta ohjekirjasta yritin tulkata seuraavankaltaista ohjetta:
Auto käyntiin pariksi minuutiksi, jonka aikana rattiin ei kosketa. Sitten pelit seis ja kurkistamaan öljypinta mittatikun avulla.
Meneekö se noin? Pitääkö säiliön korkki ruuvata täysin pohjaan, kun pinta tarkastetaan vai dipataanko korkki vain nesteeseen kiertämättä sitä kiinni?
Ongelmana autossa on mittaristossa vilkkuva punainen huutomerkki; jarrunestettä on, jäähynestettä on, palojakin näyttäisi olevan edessä enkä edes tiedä onko siellä kulumisindikaattorilla varustetut hidastimet paikallaan.
Jos siellä on kulumisindikaattorilla varustetut palat paikallaan niin mistä löytyy lähin liitin, jonka irti nyppäämällä voi todeta ettei ole kyseessä vain anturivika?
Näitä kysymyksiä varmaan tälläkin foorumilla kyselty moneen kertaan, mutta koittakaa nyt kestää kumminkin ja kiitoksia jo etukäteen kaikista neuvoista.
Eli siis evolötkö(C4) 2.3E kyseessä. Saksalaisesta ohjekirjasta yritin tulkata seuraavankaltaista ohjetta:
Auto käyntiin pariksi minuutiksi, jonka aikana rattiin ei kosketa. Sitten pelit seis ja kurkistamaan öljypinta mittatikun avulla.
Meneekö se noin? Pitääkö säiliön korkki ruuvata täysin pohjaan, kun pinta tarkastetaan vai dipataanko korkki vain nesteeseen kiertämättä sitä kiinni?
Ongelmana autossa on mittaristossa vilkkuva punainen huutomerkki; jarrunestettä on, jäähynestettä on, palojakin näyttäisi olevan edessä enkä edes tiedä onko siellä kulumisindikaattorilla varustetut hidastimet paikallaan.
Jos siellä on kulumisindikaattorilla varustetut palat paikallaan niin mistä löytyy lähin liitin, jonka irti nyppäämällä voi todeta ettei ole kyseessä vain anturivika?
Näitä kysymyksiä varmaan tälläkin foorumilla kyselty moneen kertaan, mutta koittakaa nyt kestää kumminkin ja kiitoksia jo etukäteen kaikista neuvoista.
Comment