Osaisiko joku foorumin ihan oikea guru kertoa mitä nuo Audi/VAG varaosanumerot oikein kertovat.
Mulla on TT:n orkkis off-road iskarit numeroilla:
etu: 8N0 413 031 M
taka: 8N0 512 011 AG
Ja TT:n S-line iskarit numeroilla:
etu: 8N0 413 031 K
taka: 8N0 512 011 AA
Eli ainoa erottava tekijä on noi kirjaimet perässä...
Kysymys kuuluu: onko noissa mitään eroa, eli onko toi koko S-line mystiikka vaan sitä, että on samat iskarit kuin off-roadissa ja sitten jotkut Quattro Gmbh:n H&R:llä tai Eibachilla teettämät jouset kaverina?
"Hauskana" yksityiskohtana voin kertoa, että kun erehdyin kysymään asiaa Hertsikan autohajoittamon varaosa-gurulta, niin sain vastaukseksi, että S-line iskarini ovat mallia "sport running gear", eli hänen mukaansa autossa on "urheiluvaihteisto"!
Sen nyt vielä ymmärtää, että jokainen varaosareiska ei ehkä saanut kiitettäviä arvosanoja englanninkielessä koulussa, mutta luulisi ettei kauhean paljon tarttis olla autoalalta kokemusta kun tietäis että on aika epätodennäköistä että vaihteistolla ja iskareilla olisi jotakin syvempää syy-seuraus suhdetta...
Tässä meinaa itku tulla kun näin ihan tumpelona, maailman epäteknisimpänä tumpelona, tuntee aina olevansa asiantuntija näitten autoalan "ammattilaisten" kanssa...
Minkäköhänlainen kansalaisadressi meidän pitäisi tehdä, että saataisiin LMS muuttamaan vaikka vaan Mietoisten ja Helsingin puoleen väliin... ;)
Mulla on TT:n orkkis off-road iskarit numeroilla:
etu: 8N0 413 031 M
taka: 8N0 512 011 AG
Ja TT:n S-line iskarit numeroilla:
etu: 8N0 413 031 K
taka: 8N0 512 011 AA
Eli ainoa erottava tekijä on noi kirjaimet perässä...
Kysymys kuuluu: onko noissa mitään eroa, eli onko toi koko S-line mystiikka vaan sitä, että on samat iskarit kuin off-roadissa ja sitten jotkut Quattro Gmbh:n H&R:llä tai Eibachilla teettämät jouset kaverina?
"Hauskana" yksityiskohtana voin kertoa, että kun erehdyin kysymään asiaa Hertsikan autohajoittamon varaosa-gurulta, niin sain vastaukseksi, että S-line iskarini ovat mallia "sport running gear", eli hänen mukaansa autossa on "urheiluvaihteisto"!
Sen nyt vielä ymmärtää, että jokainen varaosareiska ei ehkä saanut kiitettäviä arvosanoja englanninkielessä koulussa, mutta luulisi ettei kauhean paljon tarttis olla autoalalta kokemusta kun tietäis että on aika epätodennäköistä että vaihteistolla ja iskareilla olisi jotakin syvempää syy-seuraus suhdetta...
Tässä meinaa itku tulla kun näin ihan tumpelona, maailman epäteknisimpänä tumpelona, tuntee aina olevansa asiantuntija näitten autoalan "ammattilaisten" kanssa...
Minkäköhänlainen kansalaisadressi meidän pitäisi tehdä, että saataisiin LMS muuttamaan vaikka vaan Mietoisten ja Helsingin puoleen väliin... ;)
Comment