Eli tarkoitus olisi emännän kulkineeseen vaihdella iskarit ja jouset.
Onko tuossa jotain suurempia jippoja mitä vastaan tulee, joista kannattaisi olla tietoinen?
En aiemmin moista ole vielä tehnyt, etutukivarren kanssa tosin on tullut yllättäin sen verta toimittua että tuossa helmikuun (?) puolella tuli kiroiltua sitä yläpäätä ja sen kiinnityspulttia.
Jota sivuten, niitä voisikin katsella valmiiksi, muistelenkin lukeneeni että ei ole kauhean harvinaista varautua niiden avaamiseen rälläkällä.
Takana sama..?
Kyseessä B5 -00, sedan 1.9tdiq
Samaan henkäykseen, jos jollakulla Pirkanmaan alueella olisi noita jousien kiristäjiä, sellaisia mitä saisi vähän helpommin kuin käsin veivattua, voisin tarjoutua lainaamaan asentelun ajaksi. Appiukolla on juurikin tuollaiset käsikäyttöiset, jotka kyllä ajavat asian, tosin varmaan jännetuppitulehduksen hinnalla.
edit: ja tuossa kun tarkemmin vielä hain, tulipa ahaa elämys tuosta ässän alustasta normikoriin. V6 vs 1.9TDI ja keuliminen, eh?
Onko tuossa jotain suurempia jippoja mitä vastaan tulee, joista kannattaisi olla tietoinen?
En aiemmin moista ole vielä tehnyt, etutukivarren kanssa tosin on tullut yllättäin sen verta toimittua että tuossa helmikuun (?) puolella tuli kiroiltua sitä yläpäätä ja sen kiinnityspulttia.
Jota sivuten, niitä voisikin katsella valmiiksi, muistelenkin lukeneeni että ei ole kauhean harvinaista varautua niiden avaamiseen rälläkällä.
Takana sama..?
Kyseessä B5 -00, sedan 1.9tdiq
Samaan henkäykseen, jos jollakulla Pirkanmaan alueella olisi noita jousien kiristäjiä, sellaisia mitä saisi vähän helpommin kuin käsin veivattua, voisin tarjoutua lainaamaan asentelun ajaksi. Appiukolla on juurikin tuollaiset käsikäyttöiset, jotka kyllä ajavat asian, tosin varmaan jännetuppitulehduksen hinnalla.
edit: ja tuossa kun tarkemmin vielä hain, tulipa ahaa elämys tuosta ässän alustasta normikoriin. V6 vs 1.9TDI ja keuliminen, eh?
Comment