Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 -98 pikku kysymyksiä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 C5 -98 pikku kysymyksiä

Moi kaikille, olen uus forumilla ja uus ekan audin omistaja. en osaa viel käyttää hakua josta varmaan kysymyksiä löytyis, mutta kysyn kuitenkin :)
    lisää omia kysymyksiä tähän aiheeseen ainakun tulee uutta kysyttävää..

1; Radio ei kuulu.. käytin soittimen irti ja näyttäis olevan johdotus oikein mutta ei kuulu, cd/mp3 kyllä soi nätisti mutta mieluiten kuuntelisin radioa
    Viimeksi muokannut jasi78; 10.7.2010, 09:42.

Oliskohan radioantennin jalassa oleva vahvistin antautunut vanhuuttaan. toinen vaihtoehto on, jos on ei-alkuperäinen soitin, ettei siihen ole alunperinkään laitettu sitä virransyöttökikkaretta antennijohtoon, joka syöttää siis antennin jalassa oleva vahvistimelle sähköä. Biltemasta löytyy lääke molempiin. Itseltä oli vahvistin sökö. Bilteman antenni toimii muuten ok, mutta siinä on vääränlainen liitin, eli sen joutuu vaihtamaan (laitoin fme-liittimet itse).
    Viimeksi muokannut mle; 15.6.2010, 23:01. Perustelu: typoja

Comment

1. Aloita ihan siitä että mittaat tuleeko virtaa ballasteille.

Comment

kiitos, pitääpä alkaa huomenna tarkistamaan tuo anteeni homma ja sitten katsoa nuo etuvalot mittarilla.
        Jatko kysymyksiä;
        2. osaisko joku kertoa että miten saan tuon etupuskurin alahelman irti? pitääkö käyttää koko etupuskuri irti? juhannuksen osui keula betoni esteeseen ja nyt repsottaa molemmilta laidoilta.

3. ilmastointihan pukkaa ylimääräiset vedet pois käynnin jälkeen, mutta mistä kohta sitä pitäis tulla auton alta? mulla tulee etureiden takaa, onkohan katinkohdalta sitten tulee eturenkaan edestä. pelottavan paljon tuo pukkaa "vettä" pihalle..
        Viimeksi muokannut jasi78; 10.7.2010, 09:42.

Comment

Kyllä tuo ilmastointi aika huolella vettä ulos sylkee. Minulle oli laitettu kaupan pihalla lappu lasiin jossa varoitettiin että auto vuotaa jotain nestettä! :)
          Kyllä sitä tosin melkoinen lammikko olikin kun vertaa muihin autoihin parkkipaikalla.

Comment

Working...
          X