Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

b6 s-line lipan kiinnitys

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• b6 s-line lipan kiinnitys

Tuli haalittua profiilin kulkineeseen s-line pikku lippa kontin päälle, kestäiskö lirputin kiinni 2-puoleisella koriteipillä vai tuikkaanko mukana tulleella liimatiivistemassalla.? Arvelin vaan et vähemmällä sotkemisella pääsis jos teipillä kestäs.

OEM s-line lippa tulee ruuveilla ja teipillä. Konttiin kolme reikää sitä varten. Ja lipan materiaalihan on alumiinia.

Oman kärryn kohdalla ne 3 ruuvia katkaistiin ja pistettiin lippa liimalla tai koriteipillä (en tiedä kummalla) kontin kanteen. En tykkää ylimääräisistä rei'istä, ja maalarikin oli sitä mieltä että ehjää peltiä ei saa porata. Hyvin on kestänyt. Eipä noihin isoja voimia kohdistu.

Comment

Mulla on kiinni kaksipuolisella teipillä ja se on pysynyt todella hyvin. Lippa ei ole alkuperäinen vaan muovinen.
      Viimeksi muokannut Sleepy2; 13.2.2013, 11:24.

Comment

Tui minunkin on slamitin myymä muovinen lirpake.. Taidan laittaa teipillä, mulla sattu jäämään semmosta 2-puolista tosi ohutta teippia jota maalaamot käyttää kylkilistojen kiinnitykseen.

Comment

Itse käyttäisin sitä koriliimaa, pysyy ainakin varmasti kiinni.
          Tosin kun muija hommasi meille tuollaiset 30cm x 120cm japani tyyliset taulut (bambua vai mitä nuo on) niin porasin proput seinään ja laiton ruuvin pystyyn niin pysyy pari sataa grammaiset taulut seinällä :D

Comment

Working...
          X