Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 2004 8P maskin päivitys singleframeen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 2004 8P maskin päivitys singleframeen

Tervehdys,

tallissa on kyseinen punainen kärry, jossa on vielä tuo kaksiosainen maskihässäkkä. Olen penkonut nettiä ja löytänyt vippaskonstin tuon maskin päivitykseen ilman, että tarvitsee hankkia koko puskuria ja konepeltiä ym ym.

ABT valmistaa (tai ainakin on valmistanut) tällaista kilkettä:
    http://www.worldcarfans.com/10506218...it-for-audi-a3
    http://i204.photobucket.com/albums/b...o/DSC01683.jpg

Kysymys kuuluukin, onko kukaan nähnyt livenä kyseistä lippaa asennettuna?
    Onko fiksun näköinen? Jos jollakulla sattuu olemaan omassa kulkineessa kiinni moinen, niin valokuvat ja info ovat erittäin tervetulleita.
    Ja jos joku mahdollisesti tietää mistä tuollaisen voisi ostaa, niin kelpaisi sekin tieto kyllä :)

Bonuskysymyksenä lisättäköön, mistä mahtaisi irrota halvimmalla kromipeilit samaiseen biiliin?

Kiitos ja kumarrus.

Yhdessä A3 3.2:sessa olen nähnyt kyseisen ABT:n sinkkumaskikonversion ja ei se ainakaa mua vakuuttanu.
    Tuossa yksi kuva: www.nettiauto.com/3126708

Halvimmasta en tiedä, mutta Slamitilta kannattaa kysellä niitä kromipeilejä.

Comment

Hei,

Tallista löytyy A3 2004 8P kaksiosaisella maskilla ja huomasin kauppakeskuksen pihassa aivan samanlaisen auton kuin itselläni, mutta siinä oli kaksiosaiseen maskii tehty jatke kromisilla listoilla ja näytti silmään ensiksi erehdyttävästi single framelta.

Onko mitää kauppaa mistä näitä voisi saada ostettua?

Comment

König maahantuo ABT:n varusteita, sieltä kannattaa kysellä maskia. :)
        www.konig.fi

Comment

Tere! kymysys tänne kun ei kehtaa uutta aihetta perustaa.
          Olisiko antaa näköhavaintoja tai kukaan tilannut A3 2004 8P kaksiosaisella maskilla, tuota alempaa maskia kromikehyksella kun akka jätti lämppärin piuhan kiinni niin se on nyt palasina :D itse en löytänyt pikaisella selauksella mitään vai joutuuko menemään marmorille..

Comment

Working...
          X