Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 4F ruoste

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Tätä kun lukee niin taidanpa käydä näyttämässä omaakin -06 Vuosimallin A6:sta Oulun pörhöllä..
    Eturenkaiden takaa helmasta maalit pikkasen lohkeilleet ja takakontista pieni pala maalia lähtenyt lampun alta poies..

Tuontipelihän tuokin on mutta silläpä ei tässä asiassa ilmeisesti ole merkitystä.. Huoltokirjakin löytyy..

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja paavmi88 Näytä viesti
      Oisit reklamoinu selvästä työvirheestä, ei sinne enään kannata valittamaan mennä! :(
      Juu arvaa hoksasinko heti silloin. Olisin käväissytkin siellä. Harmittaa vaan kun ei noissa muuten olisi vikaa mutta ovat vaan aika törkyisen näköiset kun nuo toiset osat valoista ovat ihan ok kunnossa.

Comment

Muovin saa onneks kiiltäväks vesihiomalla ja sen jälkee vaha päälle :)
        Viimeksi muokannut okkim; 9.5.2013, 20:59. Perustelu: Poistettu tarpeeton lainaus.

Comment

Niin vaan menee omakin A6 takakontin ja ovien alareunojen/helmojen maalaukseen elokuussa tehtaan piikkiin.

Comment

Koskeeko tuo takuu maalaus ainoastaan nuita 2006 mallisia A6:sia*?

Comment

Kyllä minun -07 kelpasi korjaukseen. Kaverin -05 korjattiin kans. Joten eiköhän koske kaikkia 4f mallisia kutosia...

Comment

Jaa, täytynee käydä laakkosella kyselemässä, kohan saa auton liikenteeseen? Helmoissa hivenen ruosteen alkua..

Comment

Kävin kanssa näyttää auton jyväskylän Audilla, Yksi pikku kupla takalampun alla, nyt ootellaan Reklamaation päätöstä maahantuojalta.

Kehu että kun/jos menee läpi niin sitten tarkistetaan koko auto.

Ja kerto että autoon vaihdettaisiin Faceliftin ovilistat korjauksen yhteydessä tai sit vanhat liimataan ja niitä ei voi enää irroittaa sen jälkeen.

Nuo uuden mallin listat on vähän hölmö näköset kun niissä se kromilista, eikö näitä tosiaan ole saatavilla koko mustana?

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Gebes Näytä viesti
                    Meillä oli toissa kesänä juuri espoossa takaluukun takia. Oli kuulemma liian vähän maalia. No samalla tuli nuo kynnykset päivitettyä takuuseen. Ilmoitin vielä viedessäni että kannattaa tehdä kunnolla koska musta tulee v.mäinen asiakas jos ei homma toimi.
                    No viikossa luvattiin hoitaa. Eipä hoidettu vaan 2,5vko:a, mutta saatiin sentään uus passat kulkineeksi yliajalle.
                    Hakiessa avaimia kysyin että onko kaikki ok ja työnjohtaja väitti itse tarkastaneensa audin. No otin avaimet ja menin auton luo. Oli pojilla unohtunut suojateipit paikoilleen sekä myllytys kuskin takaovesta tekemättä.

Arvatkaa onko luukkussa ruostepaiseita...???????
                    En jaksa enää... olkoot.

Comment

• Omasta kulkineesta (Avant 4f) oli mystisesti haalistunut nuo luukun valot tuon maalausoperaation jälkeen. Noh kävin reklamoimassa asiasta ja suullisesti sain lupauksen, että he (jätetään tässä kohtaa vielä paljastamatta notta kuka...) vaihtavat uudet takavalot haalistuneiden tilalle. Noh eilen soittelin kun ko. asiasta on kulunut 3kk niin vastaus oli tyly... "Kävin katsomassa liikkeen muita käytettyjä autoja ja niissä oli yhtälailla sisemmät valot haalistuneet eli emme vaihda valoja" Eli siis ensin luvataan sitten ei vastata soittopyyntöihin/lupauksiin... Sitten kun (jälleen kerran) itse olet aktiivinen niin saat edes vastauksen.
                      Kannattaako tästä alkaa vielä vääntämään suurempaa soppaa vai paljastanko ko. putiikin nimen ja vaiken lopun iäksi...?

Comment

• Olisiko kenties Lapualta käsin lähin virallinen merkkiliike? Oma auto menossa mahdollisesti samaan paikkaan parin viikon päästä. Miten tuo maalaus muuten oli onnistunut?

On ilmeisesti yleisesti ottaen ihan hyvin onnistunut nämä ruostekorjaukset merkkiliikkeessä? Omasta on menossa siis helmat ja ainakin yksi ovi korjaukseen. Koska väri on tuollainen tummahko harmaa (quartz grey), niin eniten epäilyttää että tulee sävyeroa korjattuihin paikkoihin.

Ja vaihtavatko ihan kysymättä faceliftin listat oviin? Ja niissä on aina se kromilista? Tuollaisia en kyllä halua, koska autossa ei tällä hetkellä ole kromia kuin rinkuloissa (black edition maskit ym.). Ne vanhatko listat hajoavat irrotuksessa ja joutuvat ne sitten sen takia liimaamaan takaisin?

Comment

• Taitaa olla... Nyt kun kysyt niin ihan sama vaikka olis puhki ruostunut niin en ainakaan ko paikassa mitään maalauttaisi tai korjauttaisi. Osataan kyllä luvata vaikka mitä muutamien henkilöiden osalta mutta jos mitään ei ole kirjattuna ylös paperille niin takuulla jää tekemättä. Kuten nuo mun takavalot ja oven kohtaan tulleet naarmut lokasuojassa.
                          Ja esim. oma auto kun on musta niin maksoin ylimääräistä että koko auto käsiteltiin maalauksen yhteydessä. No näin jälkeenpäin olisin voinut maksaa siitä että eivät koske mihinkään ylimääräiseen... tuli meinaan mahtavat myllytys jäljet...
                          Niin ne listat vaihtuu automaattisesti uudempiin.

ja jos joku haluaa tietää niin jatkossa kun kyseessä maahantuojan gw tms huolto niin asiat hoitaa toiseksi lähin merkkihuolto...

Muista olla tarkkana kun viet auton ja etenkin kun haet auton!!! Äläkä edes hae sitä sateisena päivänä niin kuin minä tein...

Comment

Ei nuo listat vaihdu uuteen malliin jos ei halua, mulla menee auto kanssa 2 vko päästä ruoste korjaukseen jyväskylään, sielä kysyttiin että haluanko uudenmalliset vai liimataanko vanhat takaisin jolloin niitä ei saa enää ehjänä irti...

Mää valitsin tuon vanhojen liimauksen, ei nappaa noi kromit noissa uudemmissa.

Comment

Mulle ei edes tarjottu vanhojen liimausta. Se ei kuulemma ollut mahdollista. Nyt on koko kylki täynnä kromia.. ei hyvä.
                              Attached Files

Comment

Oikea tapa on se, että laitetaan uudet listat, jotka saa tarvittaessa ilman puukkosahaa irti.
                                Jos noista kromeista ei tykkää, niin Plastidippiä pintaan tai teippiä. Noissahan on tiivistyskin parempi kuin vanhoissa, jos en väärin muista. Ja näin estää uuden mätääntymisen, ainakin tehtaan takuuaikana :)

Comment

• Saisko vielä mielipiteitä #100 postauksessa olleeseen ongelmaan?

Comment

Lähteekö haaleus pois vahalla?
                                    Onko pinta karhean tuntuinen verrattuna ulompiin?

Kuulostaa oudolle, että juuri maalauksen yhteydessä näin olisi käynyt. Jos niissä on jotain lakkasumua yms. niin se pitäisi näkyä kyllä selkeästi.
                                    Toki jos auto on ollut uunissa kuivumassa, niin voiko se aiheuttaa jotain?

Olisko kuvaa jota voisi ihmetellä?

Comment

Mä uskon että ne takavalot on myllytetty yli ja vähän aikaa maalauksen jälkeen on alkanut haalistua...
                                      Ja listat vaihtuu noihin facelifteihin kysymättä.

Sävy oli haettu kyllä tosi hyvin kohdalleen. Mua jäi kaivamaan omassa se että töitä ei eritelty mulle mitenkään ja lisätöistä (ihan rahalla) kieltäydyttiin suoraan...

Comment

Niinkuin sanoin mulle ainakin annettiin mahdollisuus laitattaa noi vanhat listat takaisin ja lisätöitäkin saa teettää(rahalla)mitä haluaa:)

Uusissa listoissa on tiivistys parempi joo ja tämän takia voidaan laitettaa vanhat liimalla,ettei paska pääse enää väliin.Näin mulle kerrottiin jyväskylässä.

Comment

• Ei se takavalojen haalistuminen luukkuvalojen osalta kai mitenkään erikoista ole, itsellänikin on juuri tuollaiset. Reunalla valojen pinta on ihan kiiltävä, mutta luukussa molemmilla puolilla vähintään 30 vuotta vanhan haalistuneen muovin näköistä.
                                          Attached Files

Comment

• Ihan on Teron kuva kuin omasta autosta. Miullakin on takaluukun ruostekorjaus tehty, mutta tiedä häntä liittyykö mitenkään tuohon luukun puolen valon haalistumiseen. On vain aika törkeän näköinen varsinkin kun toisella puolella luukussa on uusi umpio. Kai se pitää vain toinenkin vaihtaa uuteen, vai tietääkö kukaan keinoa palauttaa kiiltoa?

Comment

Mä väitän että se liityy... Ne on myllytetty yli ja uv-suoja on kadonnut. Aurinko on haalistanut.

Eheytys onnistunee esim. näillä tai näillä ohjeilla. Ja muistakaa että ton jälkeen niissä ei oo sit mitään siitä suojasta jäljellä eli pitäkää vahassa ne sitten tai kalvottakaa lamin-x tms. uv-suojakalvolla.
                                              Viimeksi muokannut ee-2; 12.8.2013, 23:29.

Comment

• Minä lähtisin kyllä mielummin vaatimaan takavalojen tuhoajalta uusia takavaloja, jos tuossa on syynä myllytyksen poistama UV-suoja. Ei minua ainakaan kiinnosta alkaa suojailemaan alle 10 vuotiaan premiumin valoja haalistumiselta millään jatkuvalla vahailulla tai teippailemalla.

Comment

On hyvä ja menee vaan. Onnea yritykseen. En usko että menee läpi vaikka homma ihan selvä onkin. Kannatta kokeilla, mut en pidättäis hengitystäni.

Kymmenisen vuotta vanhojen romujen (anteeksi premiumien) oe-led takaset maksaa melkoisesti paljon joten mä ihan tyytyväisenä vahailisin ja suojaisin vaan.

Comment

Muutaman kympin Saksasta joten eipä hirveesti toinna ruveta vaivaa näkemään sen takia..

Comment

• Jos ledivalot niin ei taida muutamalla kympillä irrota.

Comment

• Niin mistäs näitä sisempiä led-valoja kannattais kysyä..?

Comment

Ei saa irrallaan niitä sisempiä osia.
                                                          Saan sulle saksasta uudet oe led valeon tekeleet noin 350e pari.
                                                          Niissä siis kaikki osat ja kuten sanottu niin uutta oe-kamaa. Halvemmalla tuskin löydät.
                                                          Yv. tavoittaa.

Comment

• Niin mistäs näitä sisempiä led-valoja kannattais kysyä..?
                                                            www.laga.se Tuolla näytti olevan. Pientä korvausta vastaan voin hommata sulle lamput jos eivät suoraan lähetä.

Comment

http://item.mobileweb.ebay.de/viewit...d=231011430584

Joo olikin satasen pintaan ja saa erikseen sisempiä osia.

Comment

Working...
                                                              X