eli pitääkö se koko lamppuhässäkkä ottaa irti, että saa yhden polttimon vaihdettua?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
xenon-polttimon vaihto s6 (c4)
Collapse
X
-
No niin, itse itselleni vastaten. Nicon kanssa asiaa selvittelin, ja tuossa (iänkaiken vanhassa p****ssa) on tuo xenon toteutettu tehtaalta lähtiessä siten, että sen rikkoutuessa pitää koko mötikkä uusia.
No, ei siinä mitään, rahallahan saa ja hevosella pääsee, mutta kun ei ko. valomötikkää mistään löydä.
S4:n takaosa kuulemma käy, mutta johdot on erilailla toteutettu. S6:n normaaliumpiot/lamput löytyisi sopivasti ja niihin voisi sitten askarrella jälkiasennus xenonit, mutta johdot ja kaikki menis taas uusiksi.
Noihin s6 xenoneihin ei kuulemma voi edes jälkiasennus xenoneita laittaa!!!?
Siis uskomatonta touhua Audilta laittaa tommoset aatamin aikuset valosysteemin autoon.
-
Oliko nuo alkuperäiset polttimot vuodelta -96 ?
Uskomattoman pitkään ovat jaksaneet valaista jos nyt piti ensimmäistä kertaa ryhtyä vaihtopuuhaan.
Paljonko autolla tuli ajettua ennekuin polttimo tuli tiensä päähän?
Hiipuiko valoteho viimeisen vuoden aikana huomattavasti?
Comment
-
Kyllä ne alkuperäiset on. Uskomatonta touhua vag:lta laittaa tommoset "kertakäyttöiset" wannabe xenonit kalliin auton keulalla (siis kalliin uutena).
Auto ei mulla ole kauaa ehtinyt vanheta. Yhdellä tutulla ollut jonkin aikaa ja sitten kiertotien kautta tuli mulle.
Ajettu on mittarin mukaan almoust 300tkm.
Nico: pitää vähän funtsia sitä valohommaa......
Ai niin, ja repsikan puolen xenoni toimii vielä! ;-)
Comment
-
Comment
Comment